عدم پشتیبانی مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر 8,9,10

<p>کاربران کامپیوتر های رو میزی دوست ندارند استفاده از برنامه اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت را کنار بگذارند؛ شاید به این دلیل که این نرم افزار به میلیون ها نفر از مردم دنیا، در چشیدن طعم استفاده از اینترنت کمک کرده است. </p> <p>به گزارش کلیک، به نظر می رسد امروزه این موتور جستجو به اندازه قبل مشهور نیست؛ با این حال شرکت مایکروسافت هنوز در حال پشتیبانی نسخه های قبلی برای حمایت بیشتر کاربران است. برای افرادی که از برنامه های Internet Explorer 8,9,10 استفاده می کنند، این جریان دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد و این شرکت برنامه های پشتیبانی و امنیتی خود را برای این برنامه ها به روز نخواهد کرد. البته این تغییر روال چندان عجیب نیست چرا که شرکت مایکروسافت، در ماه جولای سال 2014 پایان دوران استفاده از این برنامه را اعلام کرده بود. با این حال، این برنامه کاملاً کنار گذاشته نخواهد شد و شرکت در حال حاضر برنامه های Internet Explorer 11 و Microsoft edge که در Windows 10 تعبیه شده را پشتیبانی می کند و قابلیت هماهنگی با برنامه‌ Cortana را نیز دارد. اگر تصمیم دارید که همچنان از نسخه های قبلی استفاده کنید، مایکروسافت هشدار داده که ممکن است در معرض ویروس و برنامه های مخرب قرار بگیرید و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما از بین برود. طبق آمار سايت netmarketsharer در ماه دسامبر، از هر پنج کاربر اینترنت یک نفر (19.8درصد) در حال استفاده از برنامه های Internet Explorer 8,9,10 است. شرکت مایکروسافت امیدوار است با هشدارها و اعلان های قبلی که در مورد پایان دوران این نرم افزار اعلام کرده بود، بتواند نرم افزارهای جدید را در اختیار همگان قرار دهد. این احتمال نیز وجود دارد که کاربران این برنامه ها را کنار بگذارند و منتظر نرم افزارهای شرکتهای Google و Mozilla بمانند.</p> <p> منبع:live science</p>

عدم پشتیبانی مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر 8,9,10

به گزارش کلیک، به نظر می رسد امروزه این موتور جستجو به اندازه قبل مشهور نیست؛ با این حال شرکت مایکروسافت هنوز در حال پشتیبانی نسخه های قبلی برای حمایت بیشتر کاربران است. برای افرادی که از برنامه های Internet Explorer 8,9,10 استفاده می کنند، این جریان دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد و این شرکت برنامه های پشتیبانی و امنیتی خود را برای این برنامه ها به روز نخواهد کرد.
البته این تغییر روال چندان عجیب نیست چرا که شرکت مایکروسافت، در ماه جولای سال 2014 پایان دوران استفاده از این برنامه را اعلام کرده بود. با این حال، این برنامه کاملاً کنار گذاشته نخواهد شد و شرکت در حال حاضر برنامه های Internet Explorer 11 و Microsoft edge که در Windows 10 تعبیه شده را پشتیبانی می کند و قابلیت هماهنگی با برنامه‌ Cortana را نیز دارد.
اگر تصمیم دارید که همچنان از نسخه های قبلی استفاده کنید، مایکروسافت هشدار داده که ممکن است در معرض ویروس و برنامه های مخرب قرار بگیرید و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما از بین برود. طبق آمار سايت netmarketsharer در ماه دسامبر، از هر پنج کاربر اینترنت یک نفر (19.8درصد) در حال استفاده از برنامه های Internet Explorer 8,9,10 است. شرکت مایکروسافت امیدوار است با هشدارها و اعلان های قبلی که در مورد پایان دوران این نرم افزار اعلام کرده بود، بتواند نرم افزارهای جدید را در اختیار همگان قرار دهد.
این احتمال نیز وجود دارد که کاربران این برنامه ها را کنار بگذارند و منتظر نرم افزارهای شرکتهای Google و Mozilla بمانند.

منبع:live science

ارسال نظر