آفیس 2016 کاربران را سورپرایز می کند

آفیس در ورژن 2016 مخصوص سیستم عامل مک خود که چهارشنبه رونمایی شد، علاوه بر رفع اشکال به اضافه کردن ویژگی هایی به برنامه های خود پرداخته است.کاربران سیستم عامل مک به آسانی می توانند در فضای "OS X Yosemite" و "El Capitan" برنامه outlook  را به صورت تمام صفحه اجرا کنند، با این قابلیت که می توانند در یک صفحه آیتم های متعددی را اضافه کرده و همزمان اجرا کنند.

آفیس 2016 کاربران را سورپرایز می کند

کاربران سیستم عامل مک به آسانی می توانند در فضای "OS X Yosemite" و "El Capitan" برنامه outlook را به صورت تمام صفحه اجرا کنند، با این قابلیت که می توانند در یک صفحه آیتم های متعددی را اضافه کرده و همزمان اجرا کنند.

در این برنامه همچنین امکان ذخیره فایل های word به صورت pdf در درایوفلش را برای مخاطبین فراهم کرده است. این در حالیست که "One Note" با تغییر محیط گرافیکی در گالری و همچنین تغییر در صفحات را به ویژگی های خود اضافه کرده است.

همچنین در این برنامه ها امکان تغییر تنظیمات برای کاربران تعریف شده است. در ورژن جدید v15.18.0، مایکروسافت این قابلیت را اضافه کرده است که کاربران مشترک به طور خودکار به آخرین به روزرسانی ها برای برنامه مورد نظر دست پیدا کنند.

آفیس 2016 به پیوست Office 365 از ماه جولای برای سیستم های مک قابل دریافت است. این در حالی است که از ماه سپتامبر مایکروسافت آخرین ورژن رایگان (بدون پرداخت ماهیانه) را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ارسال نظر