مایکروسافت آفیس ۳۶۰ همچنان محبوب‌ترین است

مایکروسافت آفیس ۳۶۰ محبوب‌ترین برنامه در بین کاربران تجاری باقی می‌ماند.

مایکروسافت آفیس ۳۶۰ همچنان محبوب‌ترین است

به گزارش کلیک، Okta امروز دومین گزارش تجاری خود را با عنوان "گزارش کار" منتشر کرد که از مجموعه داده‌های هزاران مشتری، اپلیکیشن‌ها و میلیون‌ها لاگین روزانه استفاده می‌کند تا بفهمد چگونه سازمان‌ها و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند، چگونه کارهای خود را انجام می‌دهند. بر اساس گزارشات آنان، مایکروسافت آفیس ۳۶۰ همچنان محبوب‌ترین برنامه در میان مشاغل باقی مانده است. نکته جالب در گزارشات مشتریانی است که از هردو آفیس ۳۶۰ و برنامه‌های گوگل استفاده می‌کنند.

Okta-Office

"ما متوجه شدیم که مشتریان آوکتا در صنایع مختلف از هردو غول ابری یعنی آفیس ۳۶۰ و برنامه‌های گوگل برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند. نتایج تحقیقات ما نشان داد که بیش از چهل درصد شرکت‌ها از هردوی برنامه‌ها به دلیل بخش‌های مختلف در برنامه‌های مختلف برای همکاری آنلاین استفاده می‌کنند. سی درصد از مشتریان در استفاده از آفیس ۳۶۰ برای محصولات دسکتاپ (اکسل، ورد، پاورپوینت) و برنامه‌های گوگل برای ایمیل‌های روزانه و همکاری‌ها باهم همپوشانی دارند."

همچنین صنایع معمولا آفیس ۳۶۰ و برنامه‌های گوگل را ترجیح می‌دهند. صنایع مالی، بیوتکنولوژی و صنایع ساختمان سازیاز کاربران جدی آفیس ۳۶۰ هستند در حالی که اینترنت و بازاریابی برنامه گوگل را ترجیح می‌دهند.

خبر خوب دیگر برای مایکروسافت این است که Azure چهارمین برنامه سریع در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ بوده است.

منبع: mspoweruser

ارسال نظر