مایکروسافت Minecraft را فقط برای Wii U عرضه خواهد کرد

این روزها در فضای مجازی شایعات مختلفی مبنی بر اینکه کمپانی مایکروسافت در حال ساخت عناوین جدیدی برای کنسول Wii U می باشد، به گوش می رسید.

مایکروسافت Minecraft را فقط برای Wii U عرضه خواهد کرد

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی مایکروسافت در جدیدترین توییت خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ساخت و عرضه بازی های دیگری برای کنسول Wii U ندارد و در حال حاظر فقط بازی محبوب و زیبای Minecraft را برای این کنسول عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

مدتی پیش کمپانی مایکروسافت توییتی را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد که در این توییت این کمپانی نامدار پیشنهاد عرضه بازی Rare Replay، یکی از عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان است، برای کنسول کمپانی نینتندو یعنی Wii U را داده بود. پس از انتشار این توییت بسیاری از وبسایت ها شایعه های مختلفی را ساختند که سرانجام امروز کمپانی مایکروسافت با انتشار توییت جدیدی به تمامی این شایعات خاتمه داد. کمپانی مایکروسافت امروز در شبکه توییتر نوشت:

"پیشنهاد های بسیار زیادی توسط کاربران برای ما ارسال شد که ما از همه شما سپاسگزاریم اما کمپانی مایکروسافت در حال حاظر برنامه ای برای عرضه بازی های دیگری بغیر از Minecraft برای Wii U را ندارد."

ماجرا از اینجا شروع شد که در تاریخ 7 دسامبر سال میلادی جاری، کاربری در شبکه اجتماعی توییتر از کمپانی مایکروسافت سوالی پرسید. ایشان در این سوال از کمپانی مایکروسافت پرسید که آیا امکان عرضه بازی Rare Replay برای کنسول Wii U وجود دارد یا خیر؟ کمپانی مایکروسافت نیز در پاسخ به سوال این کاربر این چنین گفت که این پیشنهاد را باید به استودیوی Rare (یکی از استودیوی های کمپانی مایکروسافت) ارسال کند.

این اتفاق باعث شد که برخی از منتقدان و وبسایت ها پاسخ کمپانی مایکروسافت را اشتباه متوجه شدند و در وبسایت ها خبر انتشار بازی Rare Replay برای کنسول Wii U را منتشر کردند. البته مایکروسافت به صورت رسمی انتشار نسخه Wii U بازی Rare Replay را تکذیب نکرد و در پاسخ به پیشنهاد این کاربر از کلمه "در حال حاظر" استفاده کرد! شاید در آینده این کمپانی عنوان انحصاری Rare Replay را برای کنسول کمپانی Nintendo منتشر کند.

لازم است بدانید که بازی Minecraft در تاریخ 17 دسامبر سال میلادی جاری مصادف با 26 آذر ماه سال 1394 برای کنسول Wii U از سوی کمپانی Microsoft منتشر خواهد شد. کمپانی مایکروسافت در سال 2014 امتیاز مجموعه بازی ماینیکرافت را با پرداخت 2.5 میلیارد دلار از کمپانی Mojang خرید.

دیدگاه شما در خصوص عرضه بازی Rare Replay برای کنسول Wii U چیست؟ آیا در آینده، این عنوان برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد؟ لطفا دیدگاه ها و نظرات خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر