کد خبر:1010701
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

عذرخواهی مایکروسافت از کاربران سرفیس

مایکروسافت برای همه ناکامی‌هایی که سرفیس بوک و سرفیس پرو برای مشتریان ایجاد کردند، عذرخواهی کرد.مایکروسافت به خریداران سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک گفت ما در تلاش هستیم که به روز رسانی های دیگری را ارائه و مشکلات را در اولین فرصت رفع نماییم.

به گزارش کلیک، در سال جدید مایکروسافت می‌خواهد قول‌هایی که به آنها عمل نکرده و باعث دردسر خریداران شده را جبران کند کسانی که با خریدن گل سرسبد سخت افزارهای ویندوز 10 خود را به مخاطره انداخته‌اند.

مایکروسافت  وقتی پکاربران یک درایو را به خاطر تصمیمشان برای لغو "ذخیره بینهایت" سرزنش کرد، اتفاقات ناخوشایند شروع شد. این شرکت در روز جمعه اظهار نا امیدی کرد و گفت "واقعا متأسف است" که  مشتریان را برای استفاده از محصولات خود سرزنش کرده است.

گروه دیگری از افراد که از آنها معذرت خواهی شد صاحبان سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 هستند. در مطلبی از طرف گروه سرفیس میکروسافت، شرکت اذعان کرد که مشتریان "تجربه نه چندان خوبی" داشتند.جاش اف از شرکت مایکروسافت در انجمن کاربران خود گفت:

" برای ناکامی بوجود آمده متأسفیم".

روند مداوم گله و شکایت از لرزش صفحه، هنگ کردن‌های تصادفی و مشکلات باطری هر دو قطعه سخت افزاری را از زمان ورود به بازار از اکتبر به مبارزه طلبیده است.

به روز رسانی ماه نوامبر تعدادی از مشکلات را رفع کرد، و تنها شکایاتی پس آن مبنی بر اینکه دستگاه وقتی در حالت استراحت است ذخیره باطری را می‌جود به سرعت مطرح شد پس آنها هم مانند کار اولیه غیر قابل اعتماد بودند.

مشکلات ارتباطات مایکروسافت مجددا نمودار شد، وقتی یکی از کارمندان پشتیبانی به یکی از دارندگان سرفیس پرو گفت که از مشکل باتری زمان استراحت قبل از انشار دستگاه آن آگاه بود و مدیریت انرژی یک " مشکل علمی جدی در علم کامپیوتر است که به ویژه با سیلیکون جدید قابل رفع است".

این توضیحات باعث تسلی مشتریانی نشد که بخش قابل توجهی از درآمد ماهیانه خود را خرج خرید محصولی کرده‌اند که عیب آن شناخته شده و مایکروسافت نظر داده که تعمیر آن قبل از فروش بسیار سخت بوده است.

شکایت‌های مشتری درباره حالت استراحت، تخلیه باطری از ماه اکتبر آغاز شد، اما در ماه نوامبر و دسامبر به روزآوری انجام نشد و مایکروسافت رفع نقطه ضعف‌ها را تا اوایل سال آینده پیش بینی نکرده است.

جان اف از مایکروسافت به مشتریان اطمینان داده است که به شکایت‌های آنان گوش می‌دهد.

او متذکر شد که:

"می‌خواهم به شما بگویم که ما مطالب شما را می‌خوانیم و صدای شما را بلند و واضح می‌شنویم. هم اکنون چندین به روزآوری را از طریق به روزآوری ویندوز منتشر کرده‌ایم و در حال کار کردن بر روی به تعمیرات دیگر هستیم که در اولین فرصت آن را منتشر کنیم تا تجربه کلی شما از سرفیس را بهبود بخشیم."

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
لیست سایتها و اپلیکیشن هایی که بعد از اعتراضات ایران فیلتر شدند

پلتفرم هایی که طی روزهای اخیر تا این لحظه پس از اعمال محدودیت در دسترسی به...

هک سایت های دولتی تکذیب شد
هک سایت های دولتی تکذیب شد

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد ادعاهای اخیر گروه انانیموس درخصوص حملات سایبری...

با این خودرو در مسافت های کوتاه پرواز کنید

شرکت خودرو سازی فولکس واگن یک محصول جدید مفهومی سطح پنج جدید را معرفی کرده...

فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ در ایران کلید خورد | حذف اپ های محبوب از مایکت و کافه بازار

پس از فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران، این دو پلتفرم محبوب از فروشگاه...

نفس عمیق سیستم توزیع برق کشور با قطع اینترنت بین الملل | ماینرها از کار افتادند

به جرات می توان گفت در کنار معایب بسیار قطع اینترنت بین الملل در ایران اما یکی...

فیلتر سایت گوگل از ساعت 16 تا 24

به نظر می رسد ماجرای مهار معترضین خیابانی در حوزه مجازی به فاز جدیدی وارد شده...

هجوم مردم برای خرید تجهیزات استارلینک در ایران
فریب سایتهای جعلی برای ثبت نام استارلینک را نخورید

با چراغ سبزی که خزانه داری آمریکا برای فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای...

تهدید دولت ایران توسط انانیموس: اگر اینترنت ملت را قطع کنید، اینترنت دولت را قطع می کنیم!
تهدید دولت ایران توسط انانیموس: اگر اینترنت ملت را قطع کنید، اینترنت دولت را قطع می کنیم!

گروه هکری انانیموس که اخیراً به واسطه حمایتش از جنبش مردم در ایران مورد توجه...

چطور از وزارت ارتباطات بابت قطع اینترنت و تحمیل ضرر به کسب و کار آنلاین خود شکایت کنیم؟

قطعی و اختلال در اینترنت این روزها به جزئی لاینفک از فضای کسب و کار آنلاین در...

توصیه های مهم به صاحبین کسب و کار و سایت در زمان حملات هکری به دیتاسنترها

با توجه به گسترش دایره نفوذ گروه هکری انانیموس به زیرساختهای سایبری کشور به...