مایکروسافت 2 Surface Go با نمایشگر 10.5 اینچی می‌آید

رسانه کلیک - اگرچه اطلاعات زیادی از نسل بعدی مایکروسافت 2 Surface Go در دست نیست اما اگر انتظار یک شگفتی بزرگ را ندارید، این می‌تواند خبر خوبی برایتان باشد. زیرا ممکن است شما یک پردازنده سریعتر Core M نیز داشته باشید.

مایکروسافت 2 Surface Go با نمایشگر 10.5 اینچی می‌آید

براساس گفته Windows Central ، این تبلت تقریبا مشابه مدل قبلی اما با صفحه بزرگتر خواهد بود. از نمایشگر بزرگتر 10.5 اینچی (در مقابل 10 اینچ برای مدل قبلی) و قابلیت‌های بیشتر در آن استفاده شده است.

همچنین برای بهره‌«ندی از سرعت پردازش بیشتر و عدم خرید Surface Pro، از یک پردازنده 1.1 گیگاهرتزی Core m3 و دارای پشتیبانی از LTE در آن استفاده شده است.

پیش از این قرار بود این تبلت ها در ماه می و با قیمت 399 دلار روانه بازار شود؛ علاوه بر این ممکن است مشخصات آن بسیار شبیه مدل سال 2018 باشد. به عنوان مثال از تراشه 1.7 گیگاهرتز پنتیوم گولد، 64 گیگابایت حافظه eMMC و رم 4 گیگابایتی استفاده شود. چون برای داشتن تبلتی با پردازنده Core m3، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی احتمالا باید 100 دلار یا حتی کمی بیشتر از مبلغ قبلی پرداخت کنید.

اگر این اتفاق صحت داشته باشد، دلیل خوبی برای خرید نسل بعدی مایکروسافت 2 Surface Go به عنوان یک تازه وارد وجود خواهد داشت.

ارسال نظر