تصاویر منتشر شده از تبلت مینی مایکروسافت

کلیک - مایکروسافت که در سال‌های اخیر در زمینه سخت افزار به مشکلات زیادی برخورده است این بار در ارائه تبلت کوچک خود ناکام ماند.شرکت مایکروسافت قصد داشت پروژه‌ی Surface Mini را همراه با Surface Pro 3 در ماه مه ۲۰۱۴ رونمایی کند. اما مدیر عامل شرکت مایکروسافت Satya Nadella و سرپرست سابق نوکیا استفن الوپ تنها چند هفته پیش  این پروژه را لغو کردند. با این حال تصاویری از این دستگاه ارائه شده‌است.

تصاویر منتشر شده از تبلت مینی مایکروسافت

شرکت مایکروسافت قصد داشت پروژه‌ی Surface Mini را همراه با Surface Pro 3 در ماه مه ۲۰۱۴ رونمایی کند. اما مدیر عامل شرکت مایکروسافت Satya Nadella و سرپرست سابق نوکیا استفن الوپ تنها چند هفته پیش این پروژه را لغو کردند. با این حال تصاویری از این دستگاه ارائه شده‌است.

Surface Mini یک دستگاه ۸ اینچی با صفحه‌نمایش ۱۴۴۰ x 1080، یک پردازنده‌ی Snapdragon 800،و ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بود. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به کیبورد پلاستیکی در رنگ‌های مختلف, پردازنده‌ی ARM برای اجرای ویندوز RT و قلم مخصوص ان اشاره کرد.

pic 1

نگاهی به تصاویر از دست رفته، دلایل مایکروسافت را برای لغو این پروژه نشان می‌دهد. این شرکت در طراحی تبلت‌های ویندوز ناموفق بوده‌ و دنیای تکنولوژی به دلیل وجود تلفن‌های هوشمند,ا نها را نادیده گرفته‌است. قبل از این مدیر ارشد این پروژه این دستگاه را بیشتر به دفتر یادداشت مانند کرده‌ بود.

از آن زمان، مایکروسافت بر روی نقاط قوت و منحصر به فرد خط Surface تمرکز کرده‌است،مانند Surface Studioدر تمام کامپیوترهای شخصی و Surface laptop. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی دستگاه Surface Pro LTE در ماه اکتبر است و احتمالا در اواخر امسال نسخه‌ی جدید دستگاه Surface Book را منتشر خواهد‌ کرد.

ارسال نظر