تبلیغات مایکروسافت در فیس بوک متوقف شد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت هم به جمع بایکوت‌کنندکان تبلیغات در فیس بوک پیوسته است و اعلام کرده که تبلیغات مایکروسافت در اینستاگرام و فیس بوک به صورت جهانی متوقف خواهد شد. 

تبلیغات مایکروسافت در فیس بوک متوقف شد

شرکت مایکروسافت از ماه گذشته تبلیغات خود در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و مایکروسافت را در آمریکا متوقف کرده بود؛ اما اکنون تمام تبلیغات خود در دنیا را متوقف کرده است.

مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت اعلام کرده است که با توجه به نگرانی‌هایی که در «ماه می» برای ما به وجود آمد، بودجه‌های تبلیغات رسانه‌ای در فیس بوک و اینستاگرام در آمریکا را تعلیق کردیم؛ اما اکنون کل بودجه تبلیغاتی در این پلتفرم در سراسر جهان تعلیق شده است.

این موضوع به معنای وجود مشکل بین دو کمپانی بزرگ مایکروسافت و فیس بوک نیست و این مدیر اعلام کرده است با فیس بوک در ارتباط هستند تا برای شروع مجدد تبلیغات در این شبکه‌های اجتماعی اقداماتی انجام دهند. البته همکاری مجدد این دو شرکت به اقدامات مثبت فیس بوک بستگی دارد؛ اما مدیر بازاریابی فیس بوک پیش بینی کرده است که تا ماه آگوست چیزی مشخص نخواهد شد.

به دلیل اعتراض به شیوه برخورد فیس بوک با پست دونالد ترامپ درباره اعتراضات رنگین پوستان، کمپینی به نام «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» ایجاد شده است که از شرکت‌های بزرگ می‌خواهد تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کنند. اما این اقدام شرکت مایکروسافت ارتباطی با این کمپین ندارد.

ارسال نظر