اعتراض کاربران به نقص فنی گسترده خدمات مایکروسافت

مشکلات گسترده فنی در خدمات محصولات مایکروسافت باعث شد تا چند ساعت میلیون‌ها کاربر خدمات ایکس باکس، اسکایپ، هات میل و اوت لوک نتوانند به حساب‌های کاربری خود دسترسی داشته باشند.

اعتراض کاربران به نقص فنی گسترده خدمات مایکروسافت

به گزارش کلیک ،مشکل در خدمات محصولات یاد شده یک ساعت طول کشید و در نتیجه‌ ی آن کاربران قادر به ورود به حساب های کاربری خود نبوده و از آنها بیرون انداخته می شدند. اdن مشکل برای تعداد انبوهی از کاربران ایکس باکس ، اسکایپ و اوت لوک به وجود آمد و این کاربران با هجوم به شبکه های اجتماعی به اعتراض پرداختند.

این کاربران اظهار کردند در زمان وارد کردن اسامی کاربری و کلمه عبور با پیام چنین حساب کاربری وجود ندارد، مواجه می شدند. مشکل یاد شده محدود به آمریکا نبوده و بسیاری از کشورهای جهان را در برمی گرفت.

مایکروسافت وجود این مشکل در حساب های کاربری Office 365، OneDrive، Xbox Live، Skype، Outlook.com و Windows Storeو دیگر برنامه ها و خدمات وابسته به خود را تایید کرده است. نقص فنی یاد شده سرانجام در ساعت ۹:۳۰ دقیقه بامداد به وقت محلی برطرف شد. این شرکت از ارائه هرگونه جزییات در مورد علت وقع نقص یاد شده خودداری کرده است. هفته گذشته کاربران حساب های گوگل و به خصوص جیمیل هم با مشکل مشابهی مواجه شده بودند.

ارسال نظر