نسل آینده Xbox در حال توسعه است/ ادامه حیات کنسول های بازی!

رسانه کلیک - در حالی که مدیر عامل یوبی سافت به پایان عمر کنسول های بازی اشاره می کند، مایکروسافت اعلام کرده که نسل آینده Xbox در دست توسعه قرار دارد.

نسل آینده Xbox در حال توسعه است/ ادامه حیات کنسول های بازی!

دو شرکت سونی و مایکروسافت در گذشته از نسخه بهبودیافته کنسول های بازی خود رونمایی کرده اند؛ با این حال انتظار می رود در آینده نه چندان دور نسل جدید کنسول های بازی معرفی شوند ( پیش بینی غیر منتظره مدیر عامل یوبی سافت درباره نسل آینده کنسول های بازی ).

در سال 2017 مایکروسافت تصمیم گرفت کنسول بازی Xbox One X را در معرض دید عموم قرار دهد. این کنسول بازی در مقایسه با نسخه اصلی خود قدرت بسیار بالاتری را در اختیار گیمرها قرار می دهد و قادر به اجرای بازی ها در رزولوشن 4K است.

اگر چه ایکس باکس وان ایکس عمر کمی دارد ولی به نظر می رسد توسعه نسل آینده Xbox شروع شده است. مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که نسل آینده Xbox مراحل توسعه خود را طی می کند.

این غول دنیای فناوری در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 به توسعه این کنسول بازی جدید اشاره کرده است. در این کنفرانس فیل اسپنسر ، مدیر بخش ایکس باکس اعلام کرد که تیم سخت افزاری مایکروسافت در حال کار بر روی نسل آینده Xbox است.

فیل اسپنسر اطلاعاتی را در رابطه با این کنسول در اختیار رسانه ها قرار نداده است با این حال انتظار می رود با یک محصول شگفت انگیز روبه‌رو باشیم.

با توجه به این موضوع که تا معرفی نسل بعدی کنسول بازی مایکروسافت زمان زیادی باقی مانده است، اسپنسر نمی تواند در حال حاضر اطلاعات دقیقی را در رابطه با آن منتشر کند. این احتمال وجود دارد که قطعات سخت افزاری و همچنین نرم افزار نسل بعدی ایکس باکس در طول سال های توسعه خود تغییر کند.

سونی نیز مانند مایکروسافت در حال توسعه نسل آینده کنسول پلی استیشن است ( تولید قطعات کنسول بازی پلی استیشن 5 در آینده نزدیک شروع می شود ). این کمپانی ژاپنی در گذشته اعلام کرده بود که 3 سال تا معرفی نسل آینده کنسول های بازی زمان باقی مانده است ( پایان عمر پلی استیشن 4 فرا می رسد ).

شایعات و گزارش ها به معرفی نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت و سونی در سال 2020 اشاره می کنند ( نسل آینده پلی استیشن سال 2020 معرفی می شود ).

ارسال نظر