بازی Middle-earth: Shadow of War برای موبایل معرفی شد

رسانه کلیک - به تازگی شرکت برادران وارنر از نسخه سیستم عامل آی او اس و اندروید بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War رونمایی کرد.

بازی Middle-earth: Shadow of War برای موبایل معرفی شد

بدون شک بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری به شمار می رود که در حال حاضر توسط استودیوی مونولیت پروداکشنز در حال توسعه است. حال چندی پیش بخش سرگرمی شرکت برادران وارنو از نسخه موبایلی این عنوان ویدیویی رونمایی کرد که نسخه نهایی و رسمی آن به صورت کاملا رایگان در سال جاری برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد.

از شخصیت های حاضر در نسخه موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War می توان به سلبریمبور، الاتریل، گیملی، آراگورن، بورومیر و تالیون اشاره کرد. ناگفته نماند که شرکت برادران وارنو قول حضور و عرضه شخصیت های دیگری را نیز داده است. در این بازی ویدیویی هیجان انگیز که اغلب شخصیت ها و قهرمانان محبوب ارباب حلقه ها در آن حضور دارند، بازیکنان با جمع آوری آن ها و تشکیل تیمی قدرتمند و با استفاده از نیروهای منحصر به فرد هر قهرمان به مبارزه با دشمنان خود خواهند پرداخت.

هم اکنون علاقه مندان و کاربران سیستم عامل آی او اس و اندروید برای دریافت این بازی، مستلزم ثبت نام در وب سایت رسمی بازی هستند. کاربران سیستم عامل آی او اس که پیش از انتشار بازی نسبت به ثبت نام اقدام کنند، شخصیت Ratbag و ارتش تازه کار آرک را در قالب باندل دریافت خواهند کرد. در طرفی دیگر، کاربران سیستم عامل اندروید نیز در صورت ثبت نام به شخصیت Shelob دسترسی خواهند داشت. جهت مراجعه به وب سایت رسمی و نام نویسی در آن، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

Middle-earth: Shadow of War

بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس، طرفداران در نسخه موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War به سرزمین های Mordor بازگشته و در جنگ های همزمان (آنلاین) نفس گیر شرکت کرده و با دشمنان ارتش آرک مبارزه می کنند. به علاوه، امکان شخصی سازی و ارتقای قابلیت و ویژگی هر شخصیت وجود دارد و بازیکنان با افزایش سطح لول (Level) و کسب غنیمت های لازم، باید نیرو و ارتش خود را قدرتمند تر سازند. همچنین نسخه موبایل این عنوان ویدیویی از سیستم Nemesis (نمیسس) بهره می برد که به بازیکنان این اجازه می دهد نیرو و ارتش آرک مورد علاقه خود را بسازند و با ذخیره سازی نحوه و رفتار مبارزه ای شما، در بخش تک نفره به تجربه بازی بپردازند. به بیان دیگر، نحوه عملکرد دشمنان در بخش تک نفره به رفتار شما در مبارزات بستگی خواهد داشت که این قابلیت جذابیت بخش تک نفره بازی را دو چندان می کند.

بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۰ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۸ مهر ماه سال ۹۶ برای کنسول های نسل هشتم دو شرکت مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. در حال حاضر، امکان پیش خرید این بازی از فروشگاه های معتبر خارجی نظیر پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار وجود دارد که در صورت خرید، سازندگان مزایایی را برای پیش خریداران در نظر گرفته اند.

ارسال نظر