بازی Minecraft 2 تقلبی است!

همیشه محبوب شدن یک بازی علاوه بر اثراث مثبت، اثرات منفی نیز دارد به طوری که شایعه ها و حتی نسخه های تقلبی از این بازی منتشر می شود. به گزارش کلیک، محبوبیت زیاد بازی ماین کرافت بر هیچ کسی پوشیده نیست و این فرانچایز تا به امروز فروش فوق العاده ای را تجربه کرده است. اگر بازی Minecraft را بر روی سیستم عامل iOS بازی می کنید و یکی از طرفداران این فرانچایز هستید، به احتمال زیاد در برنامه اپ استور سراغ نسخه های دیگر این بازی رفته اید. در این صورت حتما با بازی Minecraft 2 رو به رو شده اید. متاسفانه هیچ Minecraft 2 وجود ندارد و اگر در حال دانلود این بازی هستید، دانلود خودتان را کنسل کنید چرا که این بازی، یک بازی تقلبی ای است.

بازی Minecraft 2 تقلبی است!

به گزارش کلیک، محبوبیت زیاد بازی ماین کرافت بر هیچ کسی پوشیده نیست و این فرانچایز تا به امروز فروش فوق العاده ای را تجربه کرده است. اگر بازی Minecraft را بر روی سیستم عامل iOS بازی می کنید و یکی از طرفداران این فرانچایز هستید، به احتمال زیاد در برنامه اپ استور سراغ نسخه های دیگر این بازی رفته اید. در این صورت حتما با بازی Minecraft 2 رو به رو شده اید. متاسفانه هیچ Minecraft 2 وجود ندارد و اگر در حال دانلود این بازی هستید، دانلود خودتان را کنسل کنید چرا که این بازی، یک بازی تقلبی ای است.

به گزارش کلیک، در وب سایت یورو گیمر، در فروشگاه بزرگ اپ استور سیستم عامل ای او اس، بازی با نام Minecraft: Pocket Edition 2 مشاهده می شود که متاسفانه این بازی نسخه جدید فرانچایز ماین کرافت نیست. شخصی نا آشنا برای معروف و مهشور شدن اقدام به ساخت بازی ای با نام نسخه دوم بازی ماین کرافت کرده که گویا بازی این شخص در برنامه اپ استور نیز برای دانلود قرار گرفته است.

نکته قابل توجه اینجاست که شما در بازی تقلبی Minecraft: Pocket Edition 2 مشغول ساخت نخواهید شد و در واقع در این بازی شما به صورت تصادفی در شخصیت های سری بازی مورتال کمبت حضور خواهید داشت و با دشمنان و زامبی ها به مبارزه خواهید پرداخت. بدترین چیز، این بازی یک بازی سه بعدی نیست و این عنوان یک بازی دو بعدی ترقی می شود و گرافیک محیط و شخصیت ها واقعا بد و بی کیفیت هستند.

خوشبختانه وب سایت معتبر یورو گیمر از این موضوع آگاه شده و با سازندگان واقعی فرانچایز Minecraft ارتباط برقرار کرده و این موضوع را با آن ها در میان گذاشت. سازندگان این فرانچایز محبوب اعلام کردند که در حال حاضر سعی می کنند که این بازی را به سرعت از برنامه اپ استور حذف کنند تا مردم گول این بازی را نخورند. سازندگان این اقدام را رعایت نکردن قانون کپی رایت و نقض علامت تجاری دانستند و ادعا کردند که این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

بنابراین اگر شما در برنامه App Store سیستم عامل ای او اس بازی Minecraft: Pocket Edition 2 را مشاهده کردید، آن را دانلود نکنید البته اگر شما به یک بازی مبارزه ای دو بعدی علاقه داشته باشید و گرافیک محیط برای شما مطرح نیست، می توانید این بازی را دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

آپدیت خبر:

گویا کمپانی اپل به سرعت بازی Minecraft: Pocket Edition 2 را از سرورهای خود حذف کرده و در حال حاضر این بازی در برنامه اپ استور کمپانی اپل مشاهده نمی شود.

در پایان، نظر شما در خصوص رعایت نکردن حقوق کپی رایت و سوءاستفاده کردن از نام تجاری بازی ماین کرافت چیست؟ آیا شما هم گول نسخه دوم بازی Minecraft را خوردید و این بازی را دانلود کردید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع:attack of the fanboy

ارسال نظر