بازی Minecraft با اختلاف زیاد بهترین بازی جهان است

بازی " Super Mario " و " Tetris " و حتی " Grand Theft Auto " را فراموش کنید؛ " Minecraft " با فاصله زیاد با دیگر بازی ها محبوب ترین بازی در جهان است.

بازی Minecraft با اختلاف زیاد بهترین بازی جهان است

به گزارش کلیک، بیش از ۱۰۰ میلیون کپی از آن فروخته شده است، این بازی اساساً نقش مک دونالد در مجموعه بازی های ویدئویی را دارد.
افرادی که این بازی را بازی میکنند، اخیراً از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشته اند، تقریباً دو سال بعد از خرید آن توسط مایکروسافت به مبلغ حدود ۱ میلیارد دلار. بنابراین، این صدها میلیون نفر چه کسانی هستند؟

• ۴۰ درصد از آنها مونث هستند
• چهار نفر از این صدها میلیون نفر در قطب جنوب هستند
• ۴۰ میلیون نفر از آنها هر ماه این بازی را انجام می دهند
• اکثریت این بازی کننده ها از طریق بستر موبایل آن را بازی می کنند، در صورتی که این بازی از کامپیوتر آغاز شده است

تمام این موارد بر یک حقیقت بسیار مهم تاکید می کنند " Minecraft " مقدار غیر قابل باوری درآمد دارد، قبلاً نیز درآمد زیادی داشته است و در آینده نیز درآمد قابل توجهی کسب خواهد کرد. فقط امسال به طور میانگین بیش از ۵۰ هزار کپی از آن در روز به فروش رفته است. هر روز! این دیوانه کننده است!

محبوبیت " Minecraft " فقط به دلیل خیالی بودن آن نیست، بلکه ابزاری برای ایجاد دنیای شخصی ما است. یک سیستم بازی ذاتی در مرکزیت این بازی وجود دارد، اما آن اساساً یک بستر باز برای بازی کنندگان است تا بتوانند چیزی را که دوست دارند ایجاد کنند.
آیا می خواهید یک دستگاه بزرگ Game Boy بسازید که قادر باشد بازی اورجینال "Pokémon " را بازی کند؟ شما کاملاً می توانید آن را انجام دهید.
نظرتان درباره ساخت یک دستگاه بازی عظیم " Pac-Man" چیست؟ بله می توانید.
یا شاید یک کپی از شهر "King's Landing" در سریال " Game of Thrones" ؟ قطعاً می توانید.
و بهترین ویژگی این بازی این است که در تمام بسترهای کامپیوتر و موبایل و کنسول مشابه است. تعجبی ندارد که این بازی محبوب ترین بازی دنیا است. این طور نیست؟

منبع:msn

ارسال نظر