تاریخ انتشار قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode اعلام شد

شاید تاکنون نام بازی Minecraft را چند باری شنیده باشید. عنوانی که همیشه در چارت های پرفروش ترین بازی های ویدیویی مشاهده می شود و این عنوان روزانه گیمرهای بسیار زیادی را به خود جلب می کند.

تاریخ انتشار قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode اعلام شد

اگر یکی از طرفداران و گیمرهای بازی Minecraft باشید حتما اطلاع دارید که آخرین نسخه این بازی Minecraft: Story Mode نام دارد که تاکنون سه قسمت از این بازی منتشر شده است. مدتی پیش کمپانی Telltale از قسمت چهارم این بازی با نام A Block and a Hard Place رونمایی کرد اما تاریخ انتشار این اپیزود تا به امروز مشخص نشده بود. استودیوی Telltale که خالق سری بازی فوق العاده محبوب Minecraft مدتی پیش تاریخ انتشار قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode را به صورت رسمی اعلام کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده، این بازی در تاریخ 22 دسامبر سال 2015 مصادف با 1 دی ماه سال 1394 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه وبسایت کلیک باشید.

به گزارش کلیک،طبق گفته استودیوی Telltale، اپیزود چهارم بازی محبوب Minecraft: Story Mode در تاریخ 22 دسامبر به صورت دیجیتالی در تمامی نقاط جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. در این اپیزود یا به عبارت دیگر، A Block and a Hard Place ، بنا به ادعای استودیوی سازنده، داستان Wither Storm به پایان خواهد رسید. اما این خبر بیانگر پایان این مجموعه نیست و قسمت پنجم بازی Minecraft: Story Mode در سال اینده میلادی منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با داستان اپیزود پنجم این مجموعه منتشر نشده است.

شایان به ذکر است که قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، کامیپوترهای شخصی سیستم عامل ویندوز و مک و همچنین برای سیستم عامل های ای او اس و اندروید در تاریخ 22 دسامبر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

بازی محبوب Minecraft: Story Mode در سال 2015 با ژانر Graphic adventure game توسط استودیوی نامدار Telltale Games برای پلتفرم های ذکر شده منتشر شد و هم اکنون شاهد عرضه قسمت چهارم از این مجموعه زیبا هستیم. قسمت اول این مجموعه با نام Minecraft: Story Mode Episode 1: The Order of the Stone، قسمت دوم این مجموعه با نام Minecraft: Story Mode Episode 2: Assembly Required و همچنین قسمت سوم این مجموعه با نام Minecraft Story Mode: Episode 3 : The Last Place You Look هم اکنون برای پلتفرم های ذکر شده در دسترس می باشد.

در پایان، دیدگاه شما در خصوص قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode چیست؟ آیا این قسمت می تواند بهتر از قسمت های قبلی ظاهر شود؟ شما با اتمام داستان Wither Storm موافق هستید؟ دیدگاه های خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر