گیم پلی بازی Mirror’s Edge Catalyst روان تر خواهد بود

کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز در ماه نوامبر سال 2008 بازی Mirror's Edge را برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت منتشر کرد. پس از فروش بسیار زیاد این بازی و محبوب شدن آن، این کمپانی تصمیم گرفت تا ادامه این بازی را نیز بسازد. سرانجام الکترونیک آرتز در مراسم E3 از نسخه جدید این بازی را با نام Mirror’s Edge Catalyst رونمایی کرد. البته برخی از گیمرها و طرفداران این سری اعتقاد دارند که در نسخه Mirror's Edge، گیم پلی بازی روان اجرا نمی شد و اجرای حرکات پارکور به سختی انجام می شود. گویا استودیوی DICE این بازخوردها را و اعتراضات را شنیده و تصمیم گرفته که این مشکل را در نسخه بعدی برطرف کند. به تازگی یکی از سازندگان این بازی درباره گیم پلی نسخه جدید بازی میرر اج اعلام کرد که گیم پلی این بازی بهتر از نسخه قبلی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سرانجام الکترونیک آرتز در مراسم E3 از نسخه جدید این بازی را با نام Mirror's Edge Catalyst رونمایی کرد. البته برخی از گیمرها و طرفداران این سری اعتقاد دارند که در نسخه Mirror's Edge، گیم پلی بازی روان اجرا نمی شد و اجرای حرکات پارکور به سختی انجام می شود. گویا استودیوی DICE این بازخوردها را و اعتراضات را شنیده و تصمیم گرفته که این مشکل را در نسخه بعدی برطرف کند. به تازگی یکی از سازندگان این بازی درباره گیم پلی نسخه جدید بازی میرر اج اعلام کرد که گیم پلی این بازی بهتر از نسخه قبلی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش وب سایت معتبر Prankster101 مصاحبه ای را با مدیر طراحی بازی Mirror's Edge Catalyst، آقای Erik Odeldah ترتیب داده است که در این مصاحبه سوال هایی را در خصوص گیم پلی این بازی مورد انتظار پرسیده است. آقای Erik Odeldah در این مصاحبه اعلام کرد:

من قول می دهم که گیمرها در این بازی از نظر مکانیک و گیم پلی بازی دچار سردرگمی نخواهند شد چرا که ما تمام مکانیک و گیم پلی بازی را ارتقا دادیم. ما بسیاری از عواملی که باعث بهبود گیم پلی بازی می شود را بررسی کردیم. هدف ما از ساخت نسخه جدید بازی Mirror's Edge این است که گیمرها بدون هیچ محدودیتی حرکات پارکور را انجام دهند و گیم پلی بازی لذت بخش و روان تر از همیشه باشد.

ایشان ادعا می کند که استودیوی دایس به خوبی با مفهوم و سبک بازی Open World (جهان باز) آشنا است و از آنجا که بازی Mirror's Edge Catalyst یک بازی جهان باز است، به گیمرها و کاربران اجازه خواهند داد تا به صورت آزادانه در این بازی حرکت کنند: بدون هیچ محدودیت و مانعی!

در ادامه صحبت های آقای Odeldah در خصوص گیم پلی بازی، ایشان صحبت هایی درباره شخصیت Faith (شخصیت اصلی بازی) اعلام کرد که این شخصیت احتیاجی به استفاده از هر نوع سلاح را ندارد و به طور کلی، هیچ سلاحی مخصوص این شخصیت در بازی تعبیه نشده است.

استودیوی دایس قصد دارد که گیمرها و کاربران در این بازی به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازند و به صورت روان حرکات پارکور را اجرا کنند. این استودیو ادعا می کند که استفاده از سلاح و تیراندازی در بازی باعث متوقف شدن گیمر می شود. به همین علت سازندگان ضربات مشت شخصیت Faith را به سلاح ترجیح داده اند و گویا استفاده از ضربات مشت، لذت بیشتری دارد.

اگر نمایشگاه E3 2013 را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی الکترونیک آرت در کنفرانس رسمی خود از بازی جدیدی با نام Mirror's Edge Catalyst رونمایی کرد و در نمایشگاه های بعدی مانند E3 2014 و E3 2015 و همچنین گیمزکام ۲۰۱۵ شاهد انتشار تریلرها و خبرهای زیادی از این عنوان بودیم. در واقع بازی Mirror's Edge Catalyst ادامه نسخه قبلی این فرانچایز است که در این نسخه جدید به دنبال اهدافی خواهید بود که در سال ۲۰۰۸ و در نسخه قبلی به آن ها دست نیافتید. البته سازندگان درباره بازی Mirror's Edge Catalyst اعلام کردند که طراحی شهر کاملا جدید است و با نسخه قبلی تفاوت های زیادی دارد. شخصیت اصلی بازی Mirror's Edge Catalyst کامل تر شده و به دنبال یافتن جواب سوالاتی مانند: چه کسی بوده؟ چه اتفاق هایی رخ داده تا به این مکان برسد؟ خواهد بود. عنوان محبوب و مورد انتظار Mirror's Edge Catalyst در تاریخ ۲۴ می سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و کامیپوترهای شخصی توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Mirror's Edge Catalyst چیست؟ به نظر شما گیم پلی این بازی روان تر و جذاب تر از گذشته خواهد بود یا این صحبت ها تنها یک اغراق هستند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر