شرکت Misfit از هدفون بی سیم و ردیاب Specter رونمایی کرد

شرکت Misfit از آن دسته شرکت هایی است که خیلی ها با نام آن آشنایی دارند. اگر این شرکت را نمی شناسید باید بگویم که، این شرکت بدون دریافت حق مشارکت به شما امکان ردیابی فعالیت و خواب می دهد.

شرکت Misfit از هدفون بی سیم و ردیاب Specter رونمایی کرد

به گزارش کلیک، محصولات شرکت میس فیت بسیار ساده طراحی شده اند و شما به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین محصولات آن ها دارای عمر باتری بسیار خوبی است. این محصولات بسیار شیک و راحت می باشند. امروز شرکت میس فیت دستگاه Specter را معرفی کرد، یک جفت هدفون که با بلوتوث کار میکند. نام این محصول را با نام فیلمی به همین نام اشتباه نگیرید!

از آنجایی که میس فیت Specter را تولید کرده، این محصول میتواند باه محصولات دیگر میس فیت مانند Nest Thermostat متصل شود. علاوه بر آن این محصول بسیار خوش دست طراحی شده، اگر نگاهی به عکس بالا بیندازیم می بینیم که این شرکت به فکر بهترین طراحی برای یک هد فون بوده است. درست مانند شرکت ال جی، میس فیت قسمت اصلی کنترل را بر روی گردن هدفون ها گذاشته است. ولی در مقایسه با ال جی این قسمت کوچکتر است و میتواند به لباس متصل شود. این محصول برای استفاده در باشگاه واقعا مفید است. جزئیات و قیمت این محصول در بهار اعلام میشود. در تصویر زیر میتوانید اسپکتر را در یک نمای عالی ببینید.

منبع: androidheadlines

Misfit-Specter-CES-2016-2-1600x2349

ارسال نظر