RAY پوشیدنی تناسب اندام و ردیاب خواب محصول Misfit معرفی شد

Misfit با معرفی محصول پوشیدنی تناسب‌اندام و ردیاب خواب Ray در لاس‌وگاس و در نمایشگاه CES 2016، پا به عرصه محصولات پوشیدنی تناسب‌اندام گذاشت.به گزارش کلیک، این محصول پوشیدنی جدید، یک ردیاب خواب و حرکت آلومینیومی شکل با تغییراتی در شکل و شمایل خود در مقایسه با سایر دستگاه‌های دیسکی شکلی که قبلاً از Misfit مشاهده کرده‌ایم، است.

RAY پوشیدنی تناسب اندام و ردیاب خواب محصول Misfit معرفی شد

به گزارش کلیک، این محصول پوشیدنی جدید، یک ردیاب خواب و حرکت آلومینیومی شکل با تغییراتی در شکل و شمایل خود در مقایسه با سایر دستگاه‌های دیسکی شکلی که قبلاً از Misfit مشاهده کرده‌ایم، است.

Ray که دارای طولی برابر 3.8 سانتی‌متر و قطری به اندازه 1.2 سانتی‌متر است، می‌تواند به‌عنوان گردنبند و یا مچ‌بند استفاده شود، همچنین قادر است از یک شتاب سنج سه محوره برای محاسبه حرکات شما هنگام بیداری یا خواب استفاده کند. این دستگاه با ارسال فیدبکی از طریق یک چشم LED چندرنگی و همین‌طور یک موتور لرزاننده، هنگامی که احساس کند برای مدت زمان زیادی فعالیتی نداشته‌اید، شما را باخبر می‌کند. همچنین این وسیله می‌تواند زمانی که یک ایمیل، پیام کوتاه و یک تماس را دریافت می‌کنید به شما هشدار لازم را بدهد.

تیم گلنیک، معاون طراحی و تولید Misfit اظهار کرد:"ما Ray را به‌عنوان باارزش‌ترین وسیله همراه شما طراحی کرده‌ایم. طراحی Ray، چکیده عملکردهای اساسی محصولات پوشیدنی ماست و دنیای از سلیقه‌های متفاوت را دربرمی گیرد."

Misfit Ray همچنین با Misfit Link سازگار بوده و قادر است پس از اتصال به نرم‌افزارهای خاص، به شما در کنترل روشنایی، تغییر موسیقی و دریافت عکس روی گوشی کمک کند.

در میان مدل‌های مختلف محصولات این شرکت، Ray ضدآب بوده و نیاز به شارژ ندارد. همچنین این وسیله از یک باتری قابل تعویض برخوردار است که تا 6 ماه هم دوام می‌آورد. قیمت در نظر گرفته شده برای Ray از 99.99 دلار شروع شده و در رنگ‌های رز طلایی و کربنی سیاه قابل‌دسترس است.

ارسال نظر