ساعت Vapor با صفحه نمایش بی‌حاشیه آمولد عرضه می‌شود

رسانه کلیک - محصول جدید شرکت میس فیت (Misfit)، ساعت Vapor با قابلیت های ویژه از قبیل طراحی بی حاشیه و برخورداری از اندروید Wear 2.0 به زودی وارد بازار می‌شود.

ساعت Vapor با صفحه نمایش بی‌حاشیه آمولد عرضه می‌شود

تصور رایج بر این بود که ساعت‌های هوشمند Misfit Vapor منقرض شده‌اند، اما این ساعت هوشمند بالاخره در ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در وب‌سایت Misfit آماده خرید است، که البته مشترکین این شرکت می‌توانند کمی زودتر آن را دریافت کنند.

اولین بار از Vapor در رویداد CES 2017 یعنی زمانی که هنوز نرم‌افزار سفارشی شرکت Misfit را اجرا می‌کرد، رونمایی شد. چند ماه بعد، Misfit تغییر رویه داده و سیستم عامل اختصاصی خود را با اندروید Wear 2.0 جایگزین کرد و این همان سیستم عاملی است که در ۹ آبان قرار است مورد استفاده کاربران این ساعت هوشمند قرار گیرد.

ساعت Vapor یک صفحه نمایش AMOLED به اندازه ۱٫۳۹ اینچ، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد که می‌توانید در آن به جستجو در نرمافزارهایتان بپردازید و بدون نیاز به گوشی موسیقی گوش کنید. این ساعت همچنین در برابر ۱۶۴ فوت (۵۰ متر) آب مقاوم است و بر روی پردازنده Snapdragon Wear 2100 اجرا می‌شود؛ ضمن اینکه تمامی ویژگی‌های سیستم عامل Wear 2.0 را دارد. برای مثال، با گفتن «OK, Google» می‌توانید دستیار صوتی گوگل اسیستنت را فعال کنید.

دستگاه جدید Misfit در حال حاضر یکی از ساعت‌های هوشمند زیبای بازار محسوب می‌شود که در رنگ‌های سیاه براق، گلدن رُز، طلایی و نقره‌ای و با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع:

https://www.engadget.com/2017/10/24/misfits-vapor-android-wear-october-31/

ارسال نظر