ایده جالب میتسوبیشی برای تبلیغات با تصاویر معلق

آگهی دهندگان همیشه در تلاشند تا توجه ما را جلب کنند، محصولات را در معرض دید ما قرار دهند، و ما را اغواکنند تا وارد مغازه شده و چیزی خریداری کنیم.

ایده جالب میتسوبیشی برای تبلیغات با تصاویر معلق

در طول سال­ها شاهد بوده­ ایم که بیلبوردهای تبلیغاتی از تصاویر ساکن به تبلیغات ویدئویی عظیمی تبدیل شده اند، و بزودی به اندازه کافی هوشمند خواهند شد. اما شما هنوز هم باید به آن­ها نگاه کنید. میتسوبیشی ایده بهتری دارد، با ایجاد یک نمایش در هوا افراد می­توانند در آن قدم بزنند، و راهی جز تماشا کردن آن نخواهند داشت.

تصویر 2

تصاویری که به نظر شناور در هوا هستند، چیز تازه ای نیست،با این­حال، آن­ها معمولا روی یک میز شناور هستند و نمی­توان به آن­ها دسترسی داشت. پروژه جدید صفحه نمایش معلق میتسوبیشی برای این طراحی شده است که در آن قدم بزنید بدون این­که نگران باشید به جعبه کنترل آن برخورد کنید.

تصویر1

میتسوبیشی چگونه به آن دست یافته است؟ تصویر زیر تنظیمات آن را به شما نشان می­دهد:

تصویر3

اجزای اصلی آن شامل صفحه نمایش، صفحه کنترل ترافیک، شکاف دهنده پرتو، و هوای آزادی که می­خواهید تصویر مورد نظر در آن­جا ظاهر شود. به طور معمول این پروژه برای درهای ورودی مناسب است، جایی­که شما میتوانید از هر دو طرف تصاویر را ایجاد کنید و مطمئن باشید که افراد از میان آن عبور خواهند کرد.

تمامی این تکنولوژی در یک سمت یا یک متر پشت سر تصویر معلق در هوا قرار دارد. تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه با استفاده از یک نیمه آیینه بر روی صفحه کنترل ترافیک منعکس می­شود، که نور تابشی را منعکس کرده و یک تصویر 56 اینچی شناور را ایجاد می­کند.

تصویر4

این پروژکتور کیفیت بالایی دارد و می­تواند متون خوانا و انیمیشن در میان تصاویر داشته باشد. من تصور می­کنم اگر شما آن را با یک دوربین و کامپیوتر پنهان شده ترکیب کنید، می­توانید پروژکتور را روی یک فرد در حال آمدن تنظیم کرده و یک تجربه تعاملی ایجاد کنید.

موارد استفاده زیادی برای این تکنولوژی وجود دارد، در حال حاضر اصلی ترین آن جلب توجه افراد و اغوا کردن آن­ها از طریق یک درب ورودی است. میتسوبیشی هنوز بر روی این پروژه مشغول کار است و امیدوار است که تا سال 2020 آن را تجاری کند. اگرچه تا کنون بسیار امید بخش به­ نظر می­رسد.

منبع: geek

ارسال نظر