تعرفه مکالمه اپراتورهای همراه

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان قرار است طرح جا به جایی شماره های تلفن همراه طی ماه های آینده اجرا شود.

تعرفه مکالمه اپراتورهای همراه

به گزارش کلیک، در این طرح مشترکان می توانند بدون تغییر شماره همراه خود، اپراتورشان را تغییر دهند. در این طرح هر مشترک در طول سال مجاز است تا دو بار اپراتور خود را تغییر دهد و برای هر بار جابجایی مبلغی معادل ۵۰۰۰ تومان پرداخت خواهد کرد.
در میان بحث یکسان نبودن تعرفه تماس اپراتورهای مختلف موضوعی مورد توجه است.
سیم‌ کارت‌های دائمی اپراتور اول برای هر دقیقه تماس مشترکان خود تعرفه‌ای معادل ۵۷۰ ریال در نظر گرفته که البته این تعرفه در اپراتورهای دوم و سوم ۴۹۹ ریال تعیین شده است.
برای تماس‌ های خارج از شبکه نیز در صورتی که مقصد تلفن سیار باشد، اپراتور اول و سوم برای هر دقیقه تماس تعرفه‌ای معادل ۶۲۵ ریال را در نظر گرفته‌ اند که این تعرفه در اپراتور دوم ۴۹۹ ریال تعریف شده است.
در بحث تماس خارج از شبکه به مقصد تلفن ثابت اپراتور اول تعرفه ‌ای معادل ۵۷۰ ریال، اپراتور دوم تعرفه ‌ای معادل ۴۹۹ ریال و اپراتور سوم هزینه‌ ای معادل ۶۲۵ ریال را برای مشترکان سیم‌کارت‌ های دائمی خود در نظر گرفته اند.
برای سیم‌کارت‌ های اعتباری با همین تفکیک اپراتور اول کشور برای تماس‌ های درون شبکه ‌ای تعرفه ‌ای معادل دقیقه ‌ای ۶۷۰ ریال اعمال می‌ کند که این رقم برای اپراتور دوم به ۶۶۹ ریال و برای اپراتور به ۶۲۰ ریال می‌ رسد.
در حوزه تماس با اپراتورهای دیگر اپراتور اول برای هر دقیقه مکالمه سیم ‌کارت‌ های اعتباری خود ر‌قمی معادل ۹۲۷ ریال در نظر می ‌گیرد که این رقم در ایرانسل ۹۲۹ ریال و در رایتل به ۸۵۲ ریال کاهش پیدا می‌ کند.
اما برای تماس ‌های خارج از شبکه‌ ای که به مقصد تلفن ثابت صورت می‌ گیرد اپراتور اول برای مشترکان سیم ‌کارت‌ های اعتباری خود دقیقه ۶۷۰ ریال هزینه محاسبه می‌ کند که این رقم برای اپراتورهای دوم و سوم به ترتیب به دقیقه ای ۷۹۹ و ۸۵۲ ریال افزایش پیدا می ‌کند.

ارسال نظر