آیپد مدرن اپل به فیس آیدی مجهز می شود

رسانه کلیک - اپل تصمیم گرفت در آیفون X تکنولوژی فیس آیدی را جایگزین سنسور اثر انگشت کند. به نظر می رسد اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2018 نیز به ویژگی مشابهی مجهز شوند. بر اساس جدیدترین شایعات آیپد مدرن اپل نیز از فناوری فیس آیدی استفاده خواهد کرد.

آیپد مدرن اپل به فیس آیدی مجهز می شود

بر اساس شایعات اپل در حال توسعه یک آیپد جدید با فناوری فیس آیدی است. به تازگی توسط نسخه بتا iOS 11.3 این موضوع مشخص شده که این شرکت در حال توسعه آیپد مدرن است ( اپل بازان چه انتظاراتی از نسخه iOS 11.3 داشته باشند ). در حال حاضر نمی دانیم که نام تبلت بعدی اپل، آیپد مدرن خواهد بود یا این عبارت تنها یک اصطلاح است.

در توییتی که توسط Guilherme Rambo منتشر شده، قبل از معرفی رسمی آیفون X منابع برای این گوشی هوشمند از عبارت آیفون مدرن استفاده می کردند. اگر چنین منطقی را دنبال کنیم به این موضوع پی می بریم که آیپد مدرن اپل نیز به فناوری فیس آیدی مجهز خواهد شد ( آیپد ۲۰۱۸ از طراحی متفاوتی برخوردار است ).

در حالی که نمی توان با اطمینان آیپد بعدی اپل را مجهز به فناوری فیس آیدی دانست، ولی در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر معرفی آیپدی با فیس آیدی در اینترنت منتشر شده بود.

آیپد مدرن اپل

همانطور که می دانید شرکت ها از فناوری های توسعه یافته شان در چندین محصول استفاده می کنند؛ برای مثال برای اولین بار شاهد استفاده از تاچ آیدی در آیفون های اپل بودیم، سپس این فناوری به آیپدها و به تازگی به مک بوک پرو اضافه شده است. بنابراین معرفی آیپدی که مجهز به فناوری فیس آیدی باشد، چندان تعجب برانگیز نخواهد بود.

فیس آیدی طرفداران و مخالفان زیادی در بین کاربران دارد. اگرچه این فناوری کارایی مناسبی را در آیفون X از خود نشان داده است، ولی در برخی مواقع نیز شاهد وجود مشکلاتی در این تکنولوژی بوده ایم. برخی شایعات ادعا می کنند که این فناوری برای استفاده در آیفون های آینده با بهبود همراه خواهد بود تا دیگر شاهد بروز مشکلات در آن نباشیم.

ارسال نظر