نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 به زودی عرضه می‌شود

رسانه کلیک - اگر علاقه زیادی به بازی های موبایل دارید، باید بدانید که از روز ۶ نوامبر امسال (۱۵ آبان ماه) می توانید نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 را تجربه کنید.

نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 به زودی عرضه می‌شود

استودیوی بازی ساز Ustwo Games پس از مشاهده فروش و محبوبیت باورنکردنی بازی Monument Valley، در جریان کنفرانس WWDC 2017 شرکت نامدار اپل که در روز ۱۵ خرداد ماه امسال برگزار شد، به معرفی نسخه دوم این مجموعه پرداخت و با چند روز فاصله، در روز ۲۵ خرداد به دسترس کاربران سیستم عامل آی او اس قرار گرفت.

همان طور که اطلاع دارید، این عنوان ویدیویی مهیج در انحصار سیستم عامل iOS بوده و کاربران و دارندگان گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی از تجربه بازی محروم بودند. محبوبیت بازی باعث شد که کاربران اندرویدی در رسانه ها و انجمن های معتبر گوناگون درخواست های معتددی را مبنی بر انتشار نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 به سازنده این عنوان ارسال کنند و بدین خاطر تقریبا دو ماه پیش زمزمه هایی از عرضه این نسخه به گوش می رسید.

سرانجام زمان آن فرا رسیده که استودیوی بازی ساز Ustwo Games از سیستم عامل اندروید نیز کسب درآمدی داشته باشد! مدتی پیش سازندگان به درخواست کاربران واکنش نشان دادند و عرضه نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 را تایید کردند. متاسفانه در آن زمان توسعه دهندگان هیچ صحبتی در خصوص تاریخ عرضه بازی نکردند و این موضوع در هاله ای از الهام قرار داشت.

نسخه اندروید بازی Monument Valley 2

حال ساعاتی پیش استودیوی The London از انتشار نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 در تاریخ ۶ نوامبر سال میلادی جاری (۱۵ آبان ماه ۹۶) خبر داد. بنابراین چنانچه به دنبال تجربه نسخه اندروید بازی هستید، تنها سه هفته دیگر باید صبر کنید تا ماجراجویی های احساسی یک مادر و دخترش را دنبال کنید و از جهان رنگارنگی که از معماری M. C. Escher الهام گرفته شده است، عبور کنید. همانند نسخه اول، موفقیت شما به شناخت و انتخاب مسیر صحیح بستگی دارد که هنگام ضربه زدن، کشیدن و چرخاندن برخی از آیتم ها مسیر صحیح باز می شود.

در نسخه دوم بازی Monument Valley شما کنترل شخصیت یک مادر را به دست می گیرد که همراه با دختر کوچکش باید دوباره از جهانی رنگارنگ، تاریک و مملو از نگهبانان عبور کنید. بناها و جهان بازی به دلیل خطای چشم، بازیکنان را به چالش می کشاند تا معماهای پیچیده و صد البته سرگرم کننده را حل کنند. موسیقی و نت های موجود در نسخه دوم این مجموعه دقیقا مشابه نسخه اول است و زیبایی فضاهای هنری و معماری M. C. Escher را دو چندان می کند.

امیدواریم استویدیوی Ustwo Games درآمد مناسبی از انتشار نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 داشته باشد! این استودیو در سال ۲۰۱۵ میلادی اظهار داشت که تنها ۵ درصد افرادی که به تجربه نسخه اول این عنوان ویدیویی پرداخته اند، آن را به صورت قانونی خریداری و عملا ۹۵ درصد بازیکنان به صورت غیرقانونی و بدون رعایت حق کپی رایت نسبت به تهیه آن اقدام کرده اند.

دزدی و انتشار غیرقانونی برنامه ها و عناوین ویدیویی مشکل جدید سیستم عامل اندروید نیست و از همان ابتدا همراه این سیستم عامل بوده است. این موضوع قطعا تاثیر منفی بر روی فروش و درآمد شرکت بازی های بازی ساز کوچک و توسعه دهندگان نرم افزارها می گذارد. البته داستان استودیوی UsTwo کمی متفاوت است چرا که درآمد این استودیو متکی به میزان فروش بازی Monument Valley نیست و در زمینه ها و رشته های مختلف از جمله نرم افزارهای تجاری مشغول به کار است.

نسخه اندروید بازی Monument Valley 2

هم اکنون قیمت نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 مشخص نشده است اما از آنجا که نسخه آی او اس بازی به قیمت ۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد، پیش بینی می شود که ارزش نسخه اندروید بازی نیز همان ۴٫۹۹ دلار باشد. با اینکه ارزش این عنوان بیشتر از ۵ دلار است، اما بدون تردید پس از انتشار نسخه اندروید بازی، می توانید نسخه کرک شده آن را از طریق فروشگاه ها و وب سایت های مختلف به صورت غیرقانونی و رایگان دریافت کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه دوم بازی Monument Valley در حال حاضر برای سیستم عامل آی او اس (آیفون و آیپد) با قیمت ۴٫۹۹ دلار در دسترس است. جهت خرید و دریافت بازی به فروشگاه اپ استور مراجعه فرمایید.

ارسال نظر