انتشار اطلاعات جدید از هولولنز مایکروسافت

اگر به دنبال خرید یک هدست واقعیت مجازی در بازار هستید، مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، نظیر هدست‌های Oculus Rift، HTC Vive و پلی‌استیشن VR که قرار است امسال عرضه شوند.به گزارش کلیک، اکنون نیز خبرهایی از هدست واقعیت مجازی مایکروسافت به گوش می‌رسد.با وجود تعداد زیادی از هدست‌های واقعیت مجازی در مرحله تست و دمو، هنوز معلوم نیست که نسخه مخصوص کاربران چه زمانی به‌دست آن‌ها خواهد رسید. نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اواخر سال به دستشان می‌رسد. طول عمر باتری این هدست 2.5 ساعت با استفاده سنگین و حداکثر 5.5 ساعت در حالت استفاده معمولی است و ظاهراً باید نزدیک پریز برق باشید.

انتشار اطلاعات جدید از هولولنز مایکروسافت

به گزارش کلیک، اکنون نیز خبرهایی از هدست واقعیت مجازی مایکروسافت به گوش می‌رسد.با وجود تعداد زیادی از هدست‌های واقعیت مجازی در مرحله تست و دمو، هنوز معلوم نیست که نسخه مخصوص کاربران چه زمانی به‌دست آن‌ها خواهد رسید. نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اواخر سال به دستشان می‌رسد. طول عمر باتری این هدست 2.5 ساعت با استفاده سنگین و حداکثر 5.5 ساعت در حالت استفاده معمولی است و ظاهراً باید نزدیک پریز برق باشید.

2787338-hololens2
صفحه‌نمایش این هدست واقعیت مجازی 15 اینچ است؛ اما مایکروسافت تأکید کرده است که این دستگاه کاملاً بی‌سیم است؛ چیزی که نمی‌توان در مورد هدست‌هایی که در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد، بیان کرد.با این حال، این هدست نرم‌افزارهای ویندوز 10 را به‌راحتی اجرا می‌کند.
هدست هولولنز از طریق Wi-Fi و بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و میدان دید واقعی آن‌هم 15 اینچ است. قیمت در نظر گرفته شده پایین‌تر از قبل عنوان شده است و مایکروسافت قصد دارد این هدست واقعیت مجازی را همه‌گیر کند.

آخرین خبر این است که اگر بخواهید با دوستتان هنگام بازی ارتباط برقرار کنید و مورچه‌های مجازی را از اتاق نشیمن خود دور کنید، دو مدل از هدست هولولنز می‌توانند به یکدیگر متصل شوند.

ارسال نظر