گران قیمت ترین گوشی های جهان

هنگامی که گران قیمت ترین گوشی های جهان را می بینید، ممکن است دیگر احساس بدی در مورد گوشی خود که حداکثر چند صد دلار برایتان آب خورده، نداشته باشید! سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که آیا سایر گوشی ها امکانات موبایل های گران قیمت را ندارند؟ پاسخ این سوال منفی است، این گوشی های گران قیمت دقیقا مثل موبایل شما هستند و یا حتی امکانات آن کمتر است! در این قسمت به معرفی 10 مورد از گران قیمت ترین گوشی های موبایل که قیمت آن ها حتی از یک خانه و ماشین نیز بیشتر است می پردازیم:

گران قیمت ترین گوشی های جهان

کلیک - حتی اگر یک تخفیف برای گوشی مورد نظرتان در نظر گرفته شود، میزان مبلغ پرداختی شما در هر ماه، ممکن است شما را وادار به تجدید نظر در مورد خرید آن گوشی کند.

هنگامی که گران قیمت ترین گوشی های جهان را می بینید، ممکن است دیگر احساس بدی در مورد گوشی خود که حداکثر چند صد دلار برایتان آب خورده، نداشته باشید! سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که آیا سایر گوشی ها امکانات موبایل های گران قیمت را ندارند؟ پاسخ این سوال منفی است، این گوشی های گران قیمت دقیقا مثل موبایل شما هستند و یا حتی امکانات آن کمتر است! در این قسمت به معرفی 10 مورد از گران قیمت ترین گوشی های موبایل که قیمت آن ها حتی از یک خانه و ماشین نیز بیشتر است می پردازیم:

10- iPhone Princess Plus به قیمت 170,400 دلار

iPhone Princess Plus

اگر چه این گوشی با نام "شاهزاده خانم" معرفی شد، اما هرگز به این معنا نیست که آقا پسرها از خرید آن منصرف شوند! علت انتخاب این نام برای این گوشی، وجود الماس های تکه تکه شده بر روی تلفن است. 318 عدد الماس با 138 نوع برش مختلف بر روی سطح آن وجود دارد.

این گوشی به تنهایی دارای 17.75 قیراط الماس است اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود، 18 قیراط طلای سفید نیز بر روی گوشی کار شده، بنابراین قیمت بالای این گوشی چندان عجیب نیست!

ممکن است از قیمت بسیار بالای این گوشی شگفت زده شده باشید. خیلی عجله نکنید، هنوز گوشی های زیادی باقی مانده که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

9- Savelli Smartphone به قیمت 250,000 دلار

Savelli Smartphone

این گوشی در واقع هیچ کار خاصی انجام نمی دهد و طراحی بیرونی آن باعث قیمت بالای آن شده است. هر یک از گوشی های Savelli دارای 18 قیراط طلا و هر گوهری که بخواهید بر روی آن کار شده است. اگر این جواهرات برایتان کافی نیست، گزینه های دیگری نیز هستند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. اگر شما ترجیح می دهید که پوست حیوانات مرده مانند پایتون یا یک سوسمار بزرگ را ترجیح می دهید، می توانید آن ها را اضافه کنید. گوشی های هوشمند و حیوانات مرده هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند اما زمانی که بحث قیمت به میان میاید این دو مکمل خوبی برای یکدیگر هستند.

8- Black Diamond VIPN Smartphone به قیمت 300,000 دلار

Black Diamond VIPN Smartphone

تلفن هوشمند الماس سیاه اگرچه گوشی جذابی در این لیست نیست اما به هر حال هشتمین گوشی گران قیمت جهان است. تنها دو الماس در این گوشی تعبیه شده، الماس بزرگتر در پشت و الماس کوچکتر در جلوی گوشی خودنمایی می کند.

7- Vertu Signature Cobra به قیمت 310,000 دلار

Vertu Signature Cobra

این گوشی یکی از منحصر به فرد ترین گوشی های موجود در این لیست است. از این گوشی تنها 8 نمونه در جهان منتشر شده است. یکی مار در اطراف لبه ی گوشی وجود دارد، ممکن است با خودتان بگویید چطور ممکن است یک گوشی ماری انقدر گران باشد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که این مار فقط یک پلاستیک نیست و از الماس های برش داده شده، ساخته شده است. ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید از گوش این مار، یک جفت گوشواره ی الماس سفید آویزان است. چشم این مار از زمرد ساخته شده و نزدیک به 500 یاقوت در بدن این مار وجود دارد. فقط 8 نفر هستند که می توانند از خود بپرسند که داشتن یک گوشی با روکشی به شکل مار و کار شده با جواهرات برایشان ارزشمند است یا نه؟

6- Gresso Luxor Las Vegas Jackpot به قیمت 1 میلیون دلار

Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

این گوشی، از موبایل Vertu Signature Cobra هم کمیاب تر است. تنها سه گوشی از این مدل Gresso ساخته شده و آن ها ویژگی متمایزی ندارند. اگر به دقت بررسی کنید خواهید دید که بر روی پنل پشت این گوشی طلا استفاده شده اما ممکن است فکر کنید که این گوشی 1 میلیون دلار نمی ارزد!

با این قیمت، بهتر است یک هواپیمای شخصی برای خود انتخاب کنید و برای تفریح به لاس وگاس بروید!

5- Diamond Crypto Smartphone به قیمت 1 میلیون و 300 هزار دلار

Diamond Crypto Smartphone

ممکن است در نگاه اول، این گوشی به عنوان یکی از گران قیمت ترین گوشی ها به چشم نیاید، اما واقعیت چیز دیگری است و این گوشی کار خود را به خوبی انجام می دهد. با وجود این گوشی دیگر نگران سرقت اطلاعات گوشی نخواهید بود اما چیزی که نگران کننده به نظر می رسد، از دست دادن این گوشی به قیمت 1 میلیون و 300 هزار دلار است!

در مجموع 50 الماس که آن را Peter Aloisson طراحی کرده, بدنه ی این گوشی را احاطه کرده است. جالب توجه است که بدانید قیمت این گوشی بدون الماس حداکثر 600 دلار خواهد بود.

4- GoldVish Le Million به قیمت 1 میلیون و 300 هزار دلار

GoldVish Le Million

تمام قسمت های این گوشی به جز صفحه ی نمایش آن از طلای سفید 18 عیار ساخته شده است و در قسمت زیرین دکمه ها طلای سفید به کار رفته و روی آن ها با 120 الماس پوشیده شده است. در واقع یک انحصاری برای میلیونرهای اسراف کاری که قصد دارند اینگونه پول خود را هدر دهند وجود دارد که موارد مذکور توسط فروشندگان به فروش می رسد. در سال 2006 زیبایی این گوشی توجه یک تاجر روسی را به خود جلب کرد و آن را خرید تا گران ترین معامله ی سال 2006 رقم بخورد!

3- iPhone 6 Amosu Call Of Diamond به قیمت 2 میلیون و 700 هزار دلار

iPhone 6 Amosu Call Of Diamond

هرکسی، آیفون را با لوگوی پشت آن می شناسد، نکته ی جالب اینجاست که لوگوی به کار رفته در این گوشی، به طور کامل از الماس ساخته شده است. البته این تنها الماس به کار رفته در این گوشی نیست و بیش از 6000 الماس کوچک در بدنه ی این آیفون وجود دارد.

این گوشی در تعداد بسیار کمی تولید می شود زیرا قیمت آن بسیار بالاست و افراد کمی توانایی مالی خرید آن را دارند.

2- iPhone 5 Black Diamond به قیمت 15 میلیون و 300 هزار دلار

iPhone 5 Black Diamond

الماس سیاه، یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان است. استوارت هیوز (Stuart Hughes) توانست یکی از این الماس های سیاه را بدست آورد و به صورت سفارشی، آن را در یکی از آیفون ها قرار دهد. هرچند که الماس های دیگری نیز در این گوشی وجود دارند.

طلا, الماس و سنگ های دیگری که در این گوشی وجود دارند که می توانند این گوشی را به یکی از گران قیمت ترین گوشی های دنیا تبدیل کنند. روزی یک تاجر چینی، گوشی های گران قیمتی را در دستان تاجری روسی می بیند و تصمیم می گیرد که یک مدل منحصر به فرد فقط برای خود داشته باشد بنابراین تصمیم می گیرد که با Stuart Hughes تماس بگیرد و از او می خواهد که فقط یک مدل از این گوشی ارائه دهد و فقط برای او ساخته شود. در نهایت تاجر چینی به آرزوی خود رسید، البته این آرزو 15 میلیون یورو برای او هزینه داشت!

1- Falcon SuperNova Pink Diamond iPhone 6 به قیمت 95 میلیون و 500 هزار دلار

Falcon SuperNova Pink Diamond iPhone 6

سازندگان SuperNova کار خود را به خوبی برای قیمت این گوشی انجام دادند به طوری که قیمت این گوشی 95 ملیون و 500 هزار دلار است و گران قیمت ترین گوشی دنیاست!

این گوشی مانند تلفن های مذکور دارای صدها الماس نیست اما چیزی که بسیار جلب توجه می کند وجود یک طلای 18 عیاری بر روی کل گوشی است. این گوشی دارای دو مدل است. مدل اول دارای یک الماس صورتی فوق العاده گران قیمت در پشت این گوشی است اما مدل دوم که قیمت ارزان تری دارد دارای یک الماس آبی در پشت بدنه ی گوشی است که قیمت آن 48.5 میلیون یورو است.

منبع : myfirstclasslife

ارسال نظر