کاربران در سال 2017 چه کلماتی را بیشتر در گوگل جستجو کردند؟

رسانه کلیک - گوگل با نزدیک شدن به پایان سال میلادی فهرستی از موضوعاتی که کاربران بیشترین جستجو را برای آنها در گوگل انجام داده‌اند، منتشر کرد. فهرست پرتکرارترین کلمات سرچ شده در گوگل برای سال 2017 بیشتر حول موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری و ورزشی است و کاربران بیشتر در این موارد به سراغ گوگل رفته‌اند.

کاربران در سال 2017 چه کلماتی را بیشتر در گوگل جستجو کردند؟

نتایج به دست آمده از کلمات و عباراتی که بیشتر در این موتور جستجوگر محبوب در سال 2017 جستجو شده در واقع نشان می‌دهد که چه موضوعاتی بیشتر مورد توجه مردم سراسر جهان قرار گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، آمریکایی‌ها در سال 2017 بیشترین جستجو را درباره طوفان مشهور ایرما، تیراندازی خونین لاس‌ وگاس، خورشیدگرفتگی، تام پتی خواننده مشهوری که امسال درگذشت و آرون هرناندز فوتبالیست مشهور آمریکایی که خود را در زندان حلق‌آویز کرد، انجام دادند.

علاوه بر این کاربران بیشترین جستجو را درباره رسوایی‌های اخلاقی بازیگر هالیوودی کوین اسپیسی داشته‌اند.

اما در جستجوهای جهانی در میان گجت ها نام آیفون X جدیدترین و پر سر و صداترین گوشی هوشمند اپل به چشم می‌خورد و در کنار این گوشی، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، اپل واچ 3، سامسونگ گلکسی S8، گلکسی نوت 8 و همچنین نینتندو سوییچ شاهد بیشترین جستجو در گوگل بوده اند.

نکته جالب توجه درباره جستجوهای امسال در گوگل، استفاده از سؤالاتی بود که با واژه «چگونه» آغاز می‌شد، به طوری که به نظر می‌رسد کاربران علاقه بسیاری به جستجوی روش ها و چگونگی انجام کارها در گوگل داشته اند. سؤالاتی همچون «چگونه خمیر درست کنیم؟» یا «چگونه عینک خورشیدگرفتگی درست کنیم؟» از جمله چندین و چند جستجویی بود که در این موتور جستجو بیشتر از سایرین به ثبت رسیده است.

شایان ذکر است؛ در فهرست پرتکرارترین کلمات سرچ شده در گوگل برای سال 2017 بیت کوین، پدیده‌ای که این روزها رشد بسیاری را شاهد بوده بیشترین آمار جستجو را داشته و کاربران درباره چگونگی خرید و فروش آن به گوگل مراجعه کرده‌اند.

ارسال نظر