انتشار پیش از موعد گوشی Moto E4 Plus

کلیک - کمپانی سازنده گوشی هوشمند Moto E4 Plus با انتشار تصویری در توییتر خبر عرضه شدن این گوشی هوشمند را در بازار‌های هند زودتر از موعد انتظار اعلام کرد.

انتشار پیش از موعد گوشی Moto E4 Plus

پس از عرضه Moto C4،موتورولا محصول E4 Plus را کمتر از یک هفته در هند به نمایش خواهد‌گذاشت. E4 Plus که در اوایل ماه جاری در سراسر جهان عرضه خواهد شد، دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر است.

موتورولا یک تصویر تیزر با یک "قدرت بی نظیر" را به نمایش گذاشته که ظاهرا به E4 Plus اشاره دارد.توئیت اعلام کرده‌است; تلفن مرده کوتاه ترین داستان ترسناک در حال حاضر است.

این شرکت همچنین مسابقه #Powerless در توییتر را میزبانی می کند،که برنده موفق به داشتن یک گوشی هوشمند می‌شود. کاربران مجبورند چگونگی کارکرد باتری مرده تلفن خود را توضیح دهند که "با استفاده از هشتگ وارد مسابقه می‌شود".

Moto E4 Power همراه با Moto E4 عرضه شده‌است. Moto E4 Plus در صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ HD (1280 × ۷۲۰ پیکسل) نمایش داده می شود، در حالی که E4 کوچکتر از صفحه نمایش ۵ اینچی است.با اینکه E4 Plus توسط یک پردازنده چهار هسته ای طراحی شده است، Lenovo به لحاظ RAM از جزئیات بسیار زیادی برخوردار نیست. اما دوربین ها در هر دو گوشی تأیید شده‌است. E4 Plus دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است.اما E4 کوچکتر دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس سلفی است. با این حال،مشخصه‌ی اصلی E4 Plus، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ان است که Lenovo بر آن تاکید دارد.

ارسال نظر