اولین تصویر واضح گوشی موتو ایکس 2016 موتورولا فاش شد

کمپانی موتورولا در ماه جولای سال 2015 از سه گوشی هوشمند رونمایی کرد. این سه گوشی موتو ایکس استایل (Moto X Style)، موتو ایکس پلی (Moto X Play) و موتو جی 2015 (Moto G 2015) نام دارند.

اولین تصویر واضح گوشی موتو ایکس 2016 موتورولا فاش شد

به گزارش کلیک، در حال حاضر این سه محصول بیشترین آمار فروش را برای شرکت موتورولا به همراه داشته‌اند و تقریبا هم اکنون این برند با سه گوشی هوشمند نامبرده شده شناخته می‌شود. اما با نزدیک شدن به سال 2016 گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی و 2016 گوشی هوشمند موتو ایکس موتورولا ارائه شده بود. پیش از این شایعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند شنیده بودیم، اما امروز شاهد فاش سازی تصویری بسیار واضح از پنل پشتی این محصول هستیم.

در تصویر ارائه شده به وضوح پنل پشتی نسل چهارم گوشی موتو ایکس موتورولا یا همان موتو ایکس 2016 قابل مشاهده است. همانطور که می‌بینید تصویر کیفیت خوبی داشته و به موجب آن می‌توان تشخیص داد که بدنه‌ی این گوشی از مواد تمام فلزی ساخته می‌شود. در بخش زیرین پنل پشتی دستگاه حفره‌های نسبتا بزرگی تعبیه شده است که مطمئنا خروجی‌های اسپیکر این گوشی هوشمند محسوب می‎شوند. در بخش میانی لوگوی موتورولا قابل مشاهده است و بخش فوقانی پنل پشتی شامل لنز دوربین بزرگی می‌شود.

1

بنابراین موتور ایکس 2016 موتورولا هم به لنز دوربین بسیار بزرگی مجهز خواهد شد. فلش LED سنسور دوربین اصلی دستگاه هم در بخش زیرین دایره‌ی سیاه رنگ مرتبط با سنسور دوربین اصلی دستگاه جاسازی شده است. دکمه‌های فیزیکی این گوشی هوشمند هم در لبه‌ی سمت راست دستگاه تعبیه شده‌اند، البته با توجه به اینکه تصویر ضمیمه شده از پنل پشتی این گوشی است، ما دکمه‌های فیزیکی بدنه را در لبه‌ی سمت چپ آن مشاهده می‌کنیم. همانطور که در تصویر می‌بینید ظاهرا در ساختار گوشی هوشمند موتو ایکس 2016 موتورولا از سه دکمه‌ی فیزیکی استفاده می‌شود. مطمئنا دکمه‌های بالا و پایینی که می‌بینیم، دکمه‌های مربوط به افزایش و کاهش صدا یا اصطلاحا Volume دستگاه هستند که به طور جداگانه طراحی شده‌اند. در فضای مابین این دو دکمه هم یک کلید دیگر قرار دارد که ظاهرا همان دکمه‌ی پاور (Power) دستگاه خواهد بود.

این تصویر ارائه شده در واقع اولین تصویر واضح مربوط به نسخه‌ی چهار گوشی هوشمند موتو ایکس موتورولا است. انتظار داریم که شرکت موتورولا این گوشی هوشمند را تا قبل از ماه جولای سال 2016 معرفی کند، از این رو مطمئنا تا آن هنگام اخبار و شایعات بسیار زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی و یا خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن ارائه نشده است.

ارسال نظر