انتشار تصاویر Moto Z2 زودتر از موعد مقرر

رسانه کلیک - درحالی‌ که تاریخ مقرر رونمایی از گوشی جدید موتورولا هنوز فرا نرسیده، این شرکت تصاویری از محصول جدید خود Moto Z2 و ابزار جانبی آن منتشر کرد.

انتشار تصاویر Moto Z2 زودتر از موعد مقرر

به لطف اشتباه غیرعمدی موتورولا حالا میدانیم که ظاهر Moto Z2 چه شکلی است! درحالی‌که قرار بود این گوشی در روز ۲۵ جولای رونمایی شود، سایت موتورولا با انتشار غیرعمدی تصویری که به نظر می‌رسد Moto Z2 و ابزار جانبی آن باشد، همه را شگفت‌زده کرد.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به Moto Z2 Play است و به نظر می‌رسد که قابی فلزی و کانکتور جهت اتصال به ابزار جانبی داشته باشد.Moto Z2 Play دارای دوربین تک لنزه است درحالی که در تصویر منتشرشده گوشی جدید دارای دوربین دو لنزه است.

جزئیات بیشتری از تصویر منتشرشده (که از سایت حذف شد!) به دست نمی‌آیند اما نظر می‌رسد این گوشی با ویژگی‌های تخمینی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، رم ۴ گیگابایتی و چیپ ست Snapdragon 835 با دیگر پرچم‌دارهای موجود مقابله کند.

همچنین از ابزارهای جانبی این گوشی می‌توان به باتری قدرتمند، لنز قابل اتصال به گوشی، دوربین ۳۶۰ درجه، پرینتر قابل‌حمل، اسپیکر JBL و دسته بازی که در تصویر نیز آمده‌اند، نام برد.

ارسال نظر