اخبار و تصاویر منتشر شده از گوشی Moto Z2

شرکت موتورلا که یکی از تولید کننده های گوشی های هوشمند است با هدف ارائه گوشی های فوق باریک سال گذشته از گوشی پرچم دار خود به نام Moto Z رو نمایی کرد. اخیراً اخبار و تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت قرار است پرچم دار جدید خود را با نام Moto Z2 با ضخامتی شبیه به ضخامت گوشی Moto z به بازار ارائه کند.

اخبار و تصاویر منتشر شده از گوشی Moto Z2

به گزارش کلیک ، چیزی که گوشی پرچم دار موتورلا یعنی Moto Z را از سایر گوشی ها متمایز ساخته بود، نازکی بیش از حد این گوشی بود. شاید بسیاری از کاربران و طرفداران گوشی های موتورلا انتظار داشته باشند تا گوشی جدید موتورلا که قرار است به عنوان پرچم دار بعدی موتورلا ارائه شود، نازک تر از گوشی Moto Z باشد. اما اخبار و تصاویر منتشر شده از این گوشی جدید Moto Z2 حاکی از این واقعیت است که ضخامت این گوشی به اندازه ضخامت گوشی قبلی است در حالی که در آن قرار است از دوربین دو گانه استفاده شود. هر چند به گفته موتورلا تغییرت دیگری نیز وجود دارد که بر روی این گوشی جدید اعمال خواهد شد ولی در اخبار و تصاویر منتشر شده تنها به مهم ترین این تغییرات اشاره شده است.

در تصاویر منتشر شده از گوشی Moto Z2 نشان می دهند در این گوشی از دوربین دو گانه که دارای بر آمدگی بیش از حد استفاده خواهد شد. هر چند در این تصاویر قسمت های بالایی و قسمت های پایینی گوشی مشخص نیست اما به نظر می رسد در این گوشی قرار است از ورودی های USB نوع C استفاده شود اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی مجهز به پورت ورودی هدفون باشد یا نه. بر اساس اخبار منتشر شده از شرکت موتورلا، هدف این شرکت همواره طراحی، ساخت و ارائه گوشی های فوق باریک بوده است و به عقیده برخی این نازکی بیش از دستگاه می تواند منجر به کاهش حجم باتری شود. بسیاری از کاربران گوشی های موتورلا انتظار دارند تا این شرکت گوشی های خود را مجهز به باتری هایی با حجمی بیش از ۲۶۰۰ میلی آمپر کند.

یکی از جالب ترین تغییراتی که قرار است بر روی گوشی های Moto Z2 اعمال شود، تعبیه دوربین های دو گانه بر روی این گوشی ها است. به نظر می رسد لنز دوربین دوم از لنزهای نوع واید یا زاویه باز باشد. چیزی شبیه به آنچه که ال جی در گوشی G6 خود آن را تعبیه کرده بود. یکی دیگر از تغییراتی که در عکس های منتشر شده نیز قابل مشاهده است تعبیه اتصال دهنده های طلایی رنگی است که در قسمت پایینی پشت گوشی تعبیه شده اند. به نظر می رسد این اتصال دهنده ها برای حالت های اضافی که قرار است در این گوشی به کاربران ارائه شود، کاربرد داشته باشند.

به گفته بسیاری از کارشناسان به دلیل نازک بودن بیش از حد این گوشی ها شاید وجود اتصال دهنده ها به دلیل این باشد که موتورلا خواسته علاوه بر حفظ نازکی گوشی، حجم باتری های تعبیه شده در این گوشی ها را نیز افزایش دهد. اگر ورودی هدفون بر روی این گوشی ها تعبیه نشده باشد و در واقع گوشی ها با هدفون های بی سیم به بازار ارائه شوند، شاید یکی دیگر از دلایل وجود این اتصال دهنده ها همین باشد که کاربران بتوانند از ورودی هدفون بر روی این گوشی استفاده نمایند.

یکی از اخبار قطعی در خصوص قابلیت های و ویژگی های این گوشی بر این واقعیت اشاره می کند که قرار است در گوشی Moto Z2 از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده شود که این موضوع نشان می دهد توانایی این گوشی برای پردازش بالا خواهد بود.

با وجود ذکر تمام موارد بالا باید به این نکته اشاره کرد که هنوز هیچ خبر و هیچ تصویر منتشر شده ای قطعی نیست و باید تا زمان رو نمایی رسمی از این گوشی و یا پرچم دار جدید موتورلا صبر کنیم.

ارسال نظر