رندرهایی از گوشی های موتورولا Moto Z3 و Moto Z3 پلی فاش شد

 رسانه کلیک - لو رفتن رندرها و فاش شدن اطلاعات این بار به گوشی های موتورولا Moto Z3 و Moto Z3 پلی رسید.

رندرهایی از گوشی های موتورولا Moto Z3 و Moto Z3 پلی فاش شد

نوبتی هم که باشد نوبت موتورولا است که سر زبان ها بیافتد و تصاویر گوشی های متعددی که قرار است در آینده رونمایی کند در میان منابع مختلف خبری دست‌به‌دست شود. پس‌ازآنکه رندرها و تصاویری از سه گوشی Moto G6, Moto G6 پلاس و Moto G6 پلی منتشر شد این بار نوبت دو گوشی Moto Z3 و Moto Z3 پلی است.

سال گذشته موتورولا از دو گوشی از سری MOTO Z2 فورس و MOTO Z2 پلی در تابستان رونمایی کرد و طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که باید تابستان امسال منتظر نسل جدید این گوشی های موتورولا Moto Z3 و Moto Z3 پلی باشیم، گوشی‌هایی که به‌تازگی رندرهایی از آنها منتشر شده است. رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که این دو گوشی هوشمند موتورولا حاشیه بسیار کمی داشته و باریک خواهند بود و طراحی آنها با نسل قبلی سری گوشی های Moto Z متفاوت است.

Moto Z3 و Moto Z3 پلی

منبع این رندرها ادعا کرده که هردو گوشی هوشمند نمایشگر بزرگ 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس با کیفیت 2160 در 1080 پیکسلی خواهند داشت و وظیفه پردازش این گوشی ها را تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ برعهده دارد.

اطلاعات بیشتری همچون محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در تصاویر منتشر شده قابل تشخیص نیست اما احتمال دارد قابلیت تشخیص چهره جایگزین اثر انگشت شده باشد و یا اسکنر اثر انگشت به قسمت پایین نمایشگر منتقل و یا همانند شایعاتی که از گوشی Moto E5 به گوش می‌رسد اسکنر اثر انگشت به پشت قاب زیر دوربین و لوگوی موتوولا جانمایی شده باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در این رندر به‌احتمال‌زیاد Moto Z3 و Moto Z3 پلی نیز مانند نسل قبلی گوشی های موتورولا از لوازم جانبی اختصاصی این شرکت بهره‌مند هستند چرا که در تصاویر منتشر شده یکی از گوشی ها به همراه یک موتو ماد 5G مشاهده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب این دو گوشی هوشمند باید به بهره‌مندی از دوربین دوگانه در دوربین دوم و سلفی اشاره کرد.

منبع فاش کننده رندرهای موتورولا هم‌چنین ادعا کرده که گوشی های سال 2019 این کمپانی Moto G7، Moto E6 و Lenovo K9 مانند آیفون X اپل دارای ویژگی ناچ (notch) هستند.

ارسال نظر