گوشی هوشمند Moto G 2016 به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود

به تازگی شاهد انتشار تصویری از سوی سایت‌های خبری فعال در صنعت موبایل بودیم که گفته شده مربوط به نسل چهارم گوشی هوشمند Moto G کمپانی لنوو (موتورولا سابق) است.

گوشی هوشمند Moto G 2016 به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود

حتما می‌دانید که شرکت لنوو در سال ۲۰۱۴ میلادی کمپانی موتورولا را خریداری کرد و هم اکنون موتورولا زیر مجموعه‌ای از شرکت لنوو محسوب می‌شود. سری محصولات Moto G موتورولا همواره محصولات پرطرفدار و مقرون به صرفه‌ای بودند. چندی پیش آقای چن ژودانگ (Chen Xudong) نایب رئیس اسبق کمپانی لنوو اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد سری محصولات Moto G جدیدی را با تجهیز به اسکنر اثر انگشت کاربر روانه بازار کند. حال به نظر می‌رسد که نسخه چهارم گوشی هوشمند Moto G به زودی از سوی این شرکت معرفی می‌شود.

به گزاش کلیک، ساعاتی پیش تصویری از سوی برخی منابع خبری منتشر شده که ظاهرا مربوط به گوشی هوشمند Moto G 2016 یا (Moto G (4 th Gen است. طبق ادعای کمپانی لنوو از این پس سری محصولات Moto این شرکت به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز می‌شوند و در تصور منتشر شده هم اسکنر اثر انگشت کاربر گوشی Moto G 2016 به وضوح قابل مشاهده است. این اسکنر اثر انگشت در بخش زیرین صفحه نمایش دستگاه واقع شده و شکلی مربع مانند را به همراه دارد. اگر به تصویر ارائه شده دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که لنوو در کنار اسکنر اثر انگشت این گوشی یک سنسور دیگر را جاسازی کرده که به واقع نمی‌دانیم این سنسور چه سنسوری است. البته برخی از کارشناسان عقیده دارند که لنوو سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند را در بخش زیرین آن تعبیه کرده است. با این وجود نمی‌توان در رابطه با این موضوع اظهار نظر قطعی کرد!

۱

اما در پنل پشتی گوشی هوشمند Moto G 2016 هم لنز دوربین اصلی آن قابل مشاهده است. در بخش زیرین این لنز دوربین، چراغ فلش LED آن با اندازه بزرگی تعبیه شده و دو لنز کوچک هم در بخش فوقانی سنسور دوربین اصلی دستگاه مشاهده می‌شود که احتمالا مربوط به قابلیت فوکوس اتوماتیک لیزری دستگاه هستند. لوگوی کمپانی موتورولا نیز در بخش میانی پنل پشتی این محصول تعبیه شده است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های فنی گوشی هوشمند Moto G 2016 ارئه نشده است. اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی از این گوشی هم منتشر نشده، اما با توجه به اینکه نسخه پیشین این گوشی یعنی Moto G 2015 یا همان (Moto G (3 rd Gen طی ماه جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، پیش بینی می‌کنیم که نسخه جدید آن هم تقریبا طی همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۶ معرفی شود. بنابراین احتمالا هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باقی مانده و در آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری در رابطه با این محصول خواهیم بود. به نظر شما دقیقا سنسوری که در کنار اسکنر اثر انگشت کاربر گوشی Moto G 2016 تعبیه شده چه نقشی را در این محصول ایفاء می‌کند؟ آیا به واقع این سنسور همان لنز دوربین سلفی گوشی است؟

منبع:

gsmarena

ارسال نظر