موتورولا به تاریخ پیوست

"موتورولا" تا اواخر سال 2016 از لیست تولیدکنندگان  تلفن های همراه حذف خواهد شد. این شرکت  که از سال 2014  توسط شرکت "لنوو"  به طور کامل خریداری شده است ، زین پس  تحت نام " لنوو" به فعالیت ادامه خواهد داد.

موتورولا به تاریخ پیوست

به گزارش کلیک، به گفته Rick Osterloh مدیر اجرایی شرکت موتورولا، این شرکت به هیچ وجه به طور کامل حذف نخواهد شد بلکه با مشارکت یک شرکت بزرگ چینی، فعالیت های تازه ای را آغاز خواهد کرد.

وی همچنین در کنفرانس خبری ویژه در CES لاس وگاس افزود: ما به صورت تدریجی این شرکت را منحل و بر روی برند جدید "Moto by Lenovo" تمرکز خواهیم کرد.

منحل شدن این برند برای بسیاری قابل توجه است، چرا که موتورولا اولین شرکتی است که تکنولوژی تلفن های بدون سیم را ابداع و گسترش داده است . و بسیاری تجربه اولین تلفن های همراه خود را با "موتورولا" داشته اند.

اما اکنون زمان تغییر کرده. "گوگل" سال 2012 این شرکت را خریداری کرد و دو سال بعد اقدام به فروش این شرکت به " لنوو" کرده است.

مدیرعامل شرکت "لنوو" Yang Yuanqing پس از خرید "موتورولا" گفت: این برند و نام تجاری برای ما بسیار با ارزش است و ما از امروز تمام تمرکز خود را برای پیشرفت این نام به کار میگیریم.

از این پس محصولات مشترک این دو برند را با لوگوی آبی رنگ "لنوو" و همچنین لوگوی معروف "M" شرکت موتورولا به بازار خواهند آمد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند "شرکت لنوو" قصد دارد با استفاده از سابقه درخشان "موتورولا" در عرصه گوشی های تلفن همراه کاربران بیشتری را جذب محصول جدید خود کند.

ارسال نظر