رندر جدید از قاب جلو و پشت گوشی موتورولا Moto E5 منتشر شد

رسانه کلیک - به‌ تازگی تصویری از گوشی هوشمند موتورولا Moto E5 منتشر شده که اطلاعات کامل‌تری از طراحی این گوشی ارائه می‌دهد.

رندر جدید از قاب جلو و پشت گوشی موتورولا Moto E5 منتشر شد

سال گذشته موتورولا از دو تلفن هوشمند اقتصادی و خوش ساخت به نام‌های Moto E4 و Moto E4 پلاس رونمایی کرد؛ دو گوشی از سری موتو که به نظر می‌رسد موتورولا از آنها به‌شدت رضایت داشته و قصد دارد با همکاری شرکت لنوو گوشی‌های دیگری از این سری را روانه بازار کند.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که باید منتظر Moto E5 باشیم که ادامه دهنده راه Moto E4 و E4 پلاس خواهد بود. موتورولا در حال کار روی گوشی هوشمند Moto E5 است که به تازگی تصاویری از آن نیز منتشر شده است.

طبق تصویر منتشر شده حسگر اثرانگشت Moto E5 برخلاف گوشی قبلی همین نسل یعنی Moto E4 پشت قاب و زیر دوربین اصلی جاخوش کرده و لوگوی موتورولا نیز روی آن قرار گرفته است؛ برخلاف Moto E4 که محل قرارگیری حسگر اثرانگشت جلوی گوشی بوده است.

موتورولا Moto E5

در تصویر منتشر شده از قاب پشتی گوشی موتورولا Moto E5 فلش LED دوربین دیده می‌شود و از ظواهر امر پیداست که این گوشی از فلز ساخته‌شده و یک پورت microUSB در طراحی بدنه آن مشهود است.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری از Moto E5 به بیرون درز نکرده و تصویر منتشر شده تنها منبع اطلاعاتی ما برای استخراج ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

گفته می‌شود موتورولا قصد دارد این گوشی را در سه ماهه دوم سال رونمایی کند و احتمال دارد به همراه این گوشی به‌رسم گذشته گوشی دیگری تحت عنوان Moto E5 پلاس نیز رونمایی و به بازار عرضه کند. باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آینده چه اطلاعاتی از این گوشی هوشمند منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد طراحی Moto E5 چیست؟ نظراتتان را با ما و کاربران کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر