آیا موتورولا ادامه خواهد داد؟

اعلام خبر منحل شدن شرکت موتورولا بسیاری از کاربران این برند مشهور سازنده گوشی همراه  را شوکه کرد.به گزارش کلیک، شرکت  موتورولا امروز در سایت رسمی خود بیان داشته که این شرکت نه تنها به فعالیت های تولیدی خود پایان نداده بلکه با پیوستن به لنوو قصد دارد قدرتمندتر از پیش وارد عرصه تولید و طراحی شود.

آیا موتورولا ادامه خواهد داد؟

به گزارش کلیک، شرکت موتورولا امروز در سایت رسمی خود بیان داشته که این شرکت نه تنها به فعالیت های تولیدی خود پایان نداده بلکه با پیوستن به لنوو قصد دارد قدرتمندتر از پیش وارد عرصه تولید و طراحی شود.

همچنین این شرکت به صورت شریک تجاری با شرکت لنوو همکاری می کند. یعنی در طراحی های آینده این شرکت نقش بسزایی خواهد داشت. همان گونه که لوگوی معروف این شرکت "M" نیز همچنان در تولیدات مشترک این دو برند خودنمایی خواهد کرد.

این خبر برای طرفداران این برند محبوب قوت قلبی بود که پیوستن این دو شرکت هرگز به معنای منحل شدن شرکت موتورولا و یا تولیدات آن نخواهد بود.

شرکت موتورولا یکی از درخشان ترین نام ها در صنعت گوشی های موبایل است. همان گونه که شرکت لنوو در زمینه تولید و طراحی سیستم های کامپیوتری شناخته شده است، با بهره گیری از نام برند موتورولا در عرصه تولید و طراحی گوشی های تلفن همراه نیز خواهد درخشید.

ارسال نظر