چالش جدید اپل در مقابل ساعت هوشمند موتورولا

تاکنون فقط کمپانی اپل روی ساخت ساعت های هوشمند را با دقت زیاد کار می کرد و آن را یکی از لوازم جانبی جدید برای مد می دانست. اما این حقیقت در دومین روز از ماه سپتامبر تغییر کرد.به گزارش کلیک، چهارشنبه گذشته موتورولا با انتشار دومین نسل از ساعت های هوشمند خود با نام Moto 360 علاوه بر بهبود فنی در ساعت های هوشمند خود، از لحاظ طراحی هم جهش بزرگی کرده است.

چالش جدید اپل در مقابل ساعت هوشمند موتورولا

به گزارش کلیک، چهارشنبه گذشته موتورولا با انتشار دومین نسل از ساعت های هوشمند خود با نام Moto 360 علاوه بر بهبود فنی در ساعت های هوشمند خود، از لحاظ طراحی هم جهش بزرگی کرده است.

هر دو ساعت برای مردان در نظر گرفته شده اند ولی بر خلاف نسل اول این ساعت ها، سری دوم تنها یک ساعت مچی با تغییرات کوچک نیست! این ساعت مچی دارای سه تغییر اساسی می باشد که با جزئیات قابل تنظیم هستند. این ساعت در دو قطر با اندازه 46 میلی متر و 42 میلی متر ساخته شده است. همچنین موتورولا انقدر مدل های مختلف از بند و حلقه های دور جالب ارائه کرده است که می توان به 360 نوع مختلف ساعت را بست. در ضمن یک ساعت مخصوص برای زنان هم در نظر گرفته شده است، که قطر آن همانند مدل مردانه 46 میلی متر است و بندهایی با قطر 16 میلی متر دارد تا کوچکتر و زنانه تر به جلوه کند.

نمایی از مدل های مختلف ساعت هوشمند موتورولا نمایی از مدل های مختلف ساعت هوشمند موتورولا

ساعت های مردانه در رنگ های نقره ای، سیاه و طلایی عرضه می شوند و ساعت های زنانه هم همان رنگ ها فقط به جای سیاه از قرمز رزماری استفاده شده است. قیمت این ساعت ها 299 دلار در نظر گرفته شده است که نسبت به نسخه 2014 که هم اکنون قیمت 149 دلار دارد به نظر گران می رسد.

یکی از نقاط قوت موتو 360 طول عمر باتری آن است که نسبت به نسخه های موجود بهبود بسازی کرده است. طبق گفته موتورولا عمر باتری این ساعت های هوشمند به دو روز تا یک روز نیم می رسد. با خرید یک ساعت می توانید به تمام کالکشن های آن در سایت رسمی موتورولا به آدرس Motorola.com دست یابد.

به طور کلی موتورولا با عرضه Moto 360 و دو نسخه مختلف و رنگ بندی ها و بندهای متفاوت سعی کرده بازار ساعت های هوشمند را از انحصار اپل در بیاورد و به نظر در این کار به اندازه ای موفق هم شده. سیستم عامل استفاده شده در این ساعت اندروید Wear می باشد که کمی نوپا است. صفحه نمایشی 1.5 اینچی از نوع LCD IPS دارد که از صفحه نمایش رقیبانش کوچکتر است ولی کیفیت بسیار خوبی دارد. دارای حافظه داخلی 4 گیگا بایت و رم 512 می باشد. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارد. ضد آب می باشد و وزن آن با بندهای چرمی 49 گرم می شود.

منبع: bloomberg.com

ارسال نظر