موتورولا Moto X به اندروید 6.0 آپدیت می شود

شرکت موتورولا از آن دسته شرکت هایی است که همیشه با محصولات خود طرفدارانش را غافل گیر می کند. آخرین غافل گیری این شرکت گوشی موتورولا موتو ایکس ( Moto X ) و ساعت هوشمند می باشد.

موتورولا Moto X به اندروید 6.0 آپدیت می شود

به گزارش کلیک ، به تازگی کمپانی موتورولا اعلام کرده است که گوشی های موتو ایکس که اصل بوده و محصول خود این شرکت می باشند در آینده ای نزدیک به آندروید مارشمالو 6.0 آپدیت خواهند شد. بنابراین اگر منتظر بودید تا اندروید مارشمالو را بر روی موتو ایکس خود تجربه کنید زمان زیادی نمانده و این بروز رسانی در راه است.

ظاهرا اندروید 6.0 از هفته ی آینده ابتدا برای کاربران خاصی در آمریکا در دسترس خواهد شد و سپس با فاصله زمانی کوتاهی دیگر کاربران در دنیا می توانند این بروز رسانی را دریافت کنند. طبق گفته موتورولا کاربران می توانند این بروز زسانی را از مسیر : Settings > About Phone > System Update انجام دهند.

اندروید مارشمالو برای اولین بار توسط گوگل در ماه می گذشته رونمایی شد و این شرکت در گوشی های نکسوس ( Nexus ) خود برای اولین بار از این نسخه استفاده کرد. پیش تر در مورد ویژگی ها و نقاط قوت اندروید 6.0 مقالاتی را منتشر کرده بودیم و به نظر موتورولا به آنچه که مد نظر دارد با این نسخه از اندروید می رسد، چرا که گویی از اندروید نسخه آب نبات چوبی ( Lollipop ) آن گونه که می خواست بر روی گوشی های خود جواب نگرفت.

موتورولا هنوز لیستی از تغییرات اعمال شونده بر روی موتو ایکس بعد از آپدیت را منتشر نکرده است .با این حال ، توقع می رود تا چند روز آینده چنین لیستی را منتشر کند و به نظر آنچه بیشتر سران این شرکت را مشتاق به آپدیت به نسخه جدیدتر کرده است ویژگی "Doze" می باشد که عمر باتری را برای این گوشی ها بیش از پیش می کند. ولی ممکن است با این بروز رسانی اشکالاتی هم در عملکرد گوشی به وجود آید که اتفاق دور از انتظاری نیست.

به هر حال آن چه کمپانی موتورولا انتظار دارد رضایت کاربران از این بروز رسانی و بهبود عمل کرد گوشی می باشد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر