پرچم دار زیبا و رونمایی نشده کمپانی موتورولا

کمپانی موتورولا در جریان رویداد های سال ۲۰۱۷ از گوشی میان رده خود رونمایی کرده است ولی با این حال عکس های لو رفته از این موضوع خبر می دهد که این کمپانی یک پرچم دار نیز دارد که این پرچم دار با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی خواهد شد.

پرچم دار زیبا و رونمایی نشده کمپانی موتورولا

به گزارش کلیک ، کمپانی موتورولا در برنامه ریزی خود در سال ۲۰۱۷ به ارائه گوشی های میان رده خود اشاره کرده است ولی در این میان حرفی از پرچم دار به میان نیامده است. با این حال خبر ها و عکس های درز کرده نشان می دهد که این کمپانی از یک گوشی هوشمند بالا رده با پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون نیز رونمایی خواهد کرد.

گوشی هوشمندی که انتظار می رود از کمپانی موتورولا عرضه شود و دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است، ظاهری ساده دارد و عکس هایی از این گوشی هوشمند درز کرده است و این عکس ها در حساب توئیتر Diana Goovaerts منتشر شده است. همان طور که اطلاعاتی در رابطه با پردازنده این گوشی هوشمند ارائه شد، در قسمت پشتی عکس ارائه شده نیز تصویری دیده می شود که در تصویر واژه Gigabit LTE، سرعت LTE بالا، مشاهده می شود.

پرچم دار رونمایی نشده کمپانی موتورولا

مودم X16 LTE همراه با پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون از اینترنت ۴ x 4 MIMO پشتیبانی می کند. اطلاعات ذکر شده به گوشی هوشمند جدید بالا رده موتورولا تعلق دارد که هنوز نام مشخصی برای آن ارائه نشده است. اگر ظاهر گوشی هوشمند جدید موتورولا را بررسی کنیم و این بدنه و صفحه نمایش را به عنوان طرح اصلی بپذیریم باید بگوییم که طراحی از امتیاز بسیار کمی برخوردار می شود و در امروز که بسیاری از کمپانی ها مانند سامسونگ در فکر تولید صفحه نمایش لبه به لبه هستند، این ظاهر کمی ابتدایی است و مورد پسند مخاطب امروز قرار نمی گیرد. در هر صورت نمی توان این ظاهر را به عنوان ظاهر اصلی و نهایی موتورولا بپذیریم و باید صبر کنیم و منتظر خبرهای بیشتری از این پرچم دار باشیم.

ارسال نظر