طوفان در صنعت بازی های کامپیوتری با رونمایی از لپتاپ MSI GT75VR

اولین انتخاب گیمرها در زمینه انتخاب لپتاپ های تخصصی بازی، بدون شک MSI محسوب می شود. Msi در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد کامپیوتکس تایوان، از چند لپتاپ جدید و سطح بالای خود رونمایی کرد.

طوفان در صنعت بازی های کامپیوتری با رونمایی از لپتاپ MSI GT75VR

به گزارش کلیک، سری GT75VR و GE63VR/73VR Raider با برخی از جدیدیترین فناوری های سخت افزاری تقویت شده اند و به عنوان پرچمداران جدید لپتاپ های گیمینگ به زودی روانه بازار می شوند. شایان ذکر است که با تغییراتی که در لپتاپ های سری GS63VR/73VR اعمال شده است، این لپتاپ ها نیز قدرتی دو چندان پیدا کرده اند.

GT75VR Titan ؛ لپتاپی که از کیبورد مکانیکی RGB استفاده می کند.
در نگاه اول به این لپتاپ، آن را لپتاپی عضلانی دیدیم که از وایب های مدرن و سیستم خنک کننده قرمز رنگی در پشت آن استفاده شده است.تا وقتی این لپتاپ را باز نکرده اید، متوجه زیبایی آن نمی شوید چرا که از یک کیبورد بی نظیر در آن استفاده شده است که نسبت به مدل GT83VR کوچکتر به نظر می رسد. یکی از موارد مثبتی که در این لپتاپ دیده می شود، لبه نازک آن است که باعث آزردگی دست هنگام کار با لپتاپ نمی شود.

کیبورد مکانیکی RGB دنیای جدیدی در صنعت بازی به وجود آورده است.آخرین طراحی کیبورد MSI در واقع نسخه ارتقا یافته ای از کیبوردهای GT محسوب می شود؛ بازخور سورئال لمسی این کیبورد و نور پس زمینه هر دکمه کیبرد حس خوشایندی به کاربر می دهد.
در کنار طراحی و اینترفیس زیبای این کیبرد، می توان به قابلیت rapid trigger در این کیبرد اشاره کرد که فیدبک قوی تری در حین بازی ها در حین استفاده از این نوت بوک قدرتمند msi به گیمر می دهد.
قدرت بازی بیشتر و ارتقا قابلیت های دیگر در این لپتاپ نیز از دیگر نکات قابل توجه آن محسوب می شود.

GT75VR titan با ۳ جی پی یو مختلف عرضه شده است که به صورت آپشن در آن قرار دارد: Geforce gtx1080,gtx1070 sli,gtx 1070 و پردازنده قدرتمند اینتل یعنی core i7 7820HK که با ۴ گیگاهرتز اورکلاک کار می کند.


ماژول خنک کننده این نوت بوک به عنوان بهترین و بزرگترین سیستم خنک کننده در این حوزه به شمار می رود. در کنار استفاده از فناوری رنگ واقعی NAHIMIC 2.0VR ، شرکت ام اس آی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی منحصر به فرد خود که تمامی بازی های HD را پشتیبانی می کند، در این لپتاپ بهره برده است.
ویژگی دراگون سنتر و بسیاری دیگر از ویژگی های موجود در لپتاپ های msi در این لپتاپ بهبود یافته اند و این نسخه از لپتاپ های msi آماده ایجاد طوفانی در صنعت بازی می باشد.

تجربه هیجان انگیز بازی ها با لپتاپ Raider GE63VR/73VR

نسل GE از بدو معرفی اش توسط msi به یکی از محبوب ترین سری های لپتاپ در میان گیمرهای جهان تبدیل شد.اما در سال جاری، با ورود برند جدید GE63VR/73VR Raider به بازار شاهد طراحی و ضمانت بهتری از این لپتاپ ها هستیم به طوری که طراحی زیبای این سری ما را یاد ماشین های اسپورت و لوکس می اندازد و با نگاهی واقع بینانه تر باید گفت که این لپتاپ، هر گیمری را برای بازی ترغیب می کند.

در این لپتاپ شاهد سیستم خنک کننده جدید، صفحه نمایش ۳ میلی ثانیه ای و ۱۲۰ هرتزی و کیبردی جالب به همراه بلندگوهای بزرگ هستیم.

این مدل از msi در سایز های ۱۵ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه خواهد شد که با استفاده از کارت گرافیک GEFORCE GTX 1070 قابلیت های بالایی برای اجرای هر بازی از خود نشان می دهد.

خطوط عضلانی و انحناهای زیبای کار شده در قسمت میانی این لپتاپ، ظاهری شبیه یک لپتاپ اسپورت به آن بخشیده است.

از اخرین فناوری کیبرود موسوم به pre-key RGB در این لپتاپ استفاده شده استاز فناوری cooler boost 5 نیز در این لپتاپ استفاده شده که به خنک نگه داشتن آن کمک شایانی کرده است.از سریعترین صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با نرخ رنگ NTSC 94 درصد برای این لپتاپ استفاده شده که تصاویر را بسیار واضح تر و روان تر از قبل و در کیفیت HDR نمایش میدهد.

برای اولین بار از قوی ترین سیستم صوتی به کار رفته در لپتاپ ها تا به امروز در این لپتاپ استفاده شده که این کیفیت صدای عالی را مرهون اسپیکرهای بزرگی که در لپتاپ به کار رفته، می باشد. یک چمبر بزرگ که ۵ برابر بزرگتر از هر چمبر دیگر می باشد. افزایش کیفیت صدای ۵۰ درصدی با حجم صدای مناسب را در این اسپیکر شاهد هستیم که به لذت بیشتر انجام بازی ها کمک شایانی کرده است.این لپتاپ از نظر ضخامت در حد ۱۰۵ dBA کوچکتر و باریکتر از نمونه های قبلی سری GE است.

در کارتن این لپتاپ شاهد بسیاری از گجت ها و امکانات جانبی هستیم که شامل شناسه جدید Si-Fi، اسپیکرها،پنل ها،خنک کننده، کیبرد است. تمامی قطعات این لپتاپ از نمونه های قبلی کوچکتر است و تیم msi ماموریت غیرممکن را ممکن کرده است.

وزن لپتاپ دیگر معرفی شده در این کنفرانش یعنی MSI GS63VR Stealth pro معادل ۱٫۹ کیلوگرم است که سبک ترین لپتاپ گیمینک ۱۵ اینچی جهان محسوب می شود.

ارسال نظر