رونمایی از لپتاپ قدرتمند Msi موسوم به GT83VR Titan SLI در کامپیوتکس

همان طور که در اخبار پیشین در جریان قرار گرفته اید، رویداد کامپیوتکس در تایپه تایوان در حال برگزاری است و اکنون نوبت به رونمایی از محصولات جدید شرکت MSI رسیده است؛ام اس آی لحظاتی پیش از لپتاپ گیمینگ قدرتمند خود موسوم به MSI GT83VR Titan SLI رونمایی کرد.

رونمایی از لپتاپ قدرتمند Msi موسوم به GT83VR Titan SLI در کامپیوتکس

به گزارش کلیک، همان طور که در اخبار پیشین در جریان قرار گرفته اید، رویداد کامپیوتکس در تایپه تایوان در حال برگزاری است و اکنون نوبت به رونمایی از محصولات جدید شرکت MSI رسیده است؛ام اس آی لحظاتی پیش از لپتاپ گیمینگ قدرتمند خود موسوم به MSI GT83VR Titan SLI رونمایی کرد.

قیمت این لپتاپ حدود ۵۰۰۰ دلار تخمین زده شده است و از آن به عنوان اولین لپتاپ جهان که به کیبورد Cherry MX Speed Switches مجهز است یاد می شود؛ با این کیبورد سرعت کار کردن با لپتاپ بسیار بالاتر می رود. این لپتاپ جزو پیشگامان استفاده از آخرین فناوری اینتل در زمینه پردازنده ها محسوب می شود چرا که در این لپتاپ از پردازنده نسل هفتمی جدید اینتل موسوم به Kaby Lake استفاده شده است که با کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GeForce GTX 1080 GPU نیز تقویت شده است و قادرید هر بازی را با این لپتاپ به سادگی اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

در روزهای آینده به بررسی تخصصی این لپتاپ قدرتمند خواهیم پرداخت. با کلیک همراه باشید.

ارسال نظر