سورپرایز MSI برای علاقه مندان به بازی و واقعیت مجازی

شرکت ام اس آی در تلاش است تا با استفاده از سخت افزارهای با کیفیت و ارزان در نوت بوک های خود امکان تجربه واقعیت مجازی (VR) را به کاربران بدهد.

سورپرایز MSI برای علاقه مندان به بازی و واقعیت مجازی

به گزارش کلیک، دیوید یان یکی از مدیران فروش ام اس آی، امروز در کنفرانس خبری رویداد گیمینگ این شرکت در بازار کامپیوتر ایران گفت: علیرغم همکاری و دوستی نزدیک دو برند ام اس آی (msi) و ای ام دی (AMD) در حال حاضر در سری های جدید لپ تاپ های ام اس آی به دلیل تاخیر ای ام دی در ارایه نسل جدید سخت افزار، از محصولات این شرکت استفاده نخواهد شد و اینتل و اینویدیا تامین کنندگان سخت افزار ام اس آی خواهند بود. اما ام اس آی همچنان به دنبال همکاری با دوست قدیمی خود در پلت فرم های جدید خواهد بود.

۸e712989-3a1a-44c8-a9c4-89a1da1620c7

همچنین مارک یکی دیگر از مدیران ام اس آی خاطر نشان کرد که سری جدید گرافیک های به کارگرفته شده در لپ تاپ های سری جدید ام اس آی باعث پایین آمدن هزینه کاربران برای دستیابی به امکانات مورد نیاز گیمینگ است.

rsz_msi_k7ue640

او همچنین با اشاره به آگاهی بالای ام اس آی از نیاز گیمرهای حرفه ای اضافه کرد: ام اس آی با تیکه بر این شناخت، محصولات و خدمات خود را بهینه سازی می کند و همین مسئله منجر به استفاده از تکنولوژی های با کیفیت بالا و قیمت ارزان مانند سیستم های خنک کننده قوی در لپ تاپ های سری جدید شده است.

ارسال نظر