حضور ایرانسل با آخرین خدمات و محصولات در ایران تله کام ۲۰۱۷

رسانه کلیک - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، ایران تله کام ۲۰۱۷ به‌ عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، از ۲۴ تا ۲۷ مهر‌ماه ۹۶، با حضور پررنگ ایرانسل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. </p> به گزارش کلیک؛ به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات و خدمات خود را با شعار تجربه زندگی دیجیتال به نمایش خواهد گذاشت. در ایران تله‌کام ۲۰۱۷، ایرانسل به‌ عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران می‌کوشد محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به معرض نمایش درآورد. در این نمایشگاه همچنین محصولات و خدمات متنوع ایرانسل از جمله اپلکیشن تلویزیون تعاملی لنز و سایر اپلیکیشن‌های ایرانسل، حساب چندکاربره و نیز بسته‌های متنوع اینترنت همراه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل، معرفی خدماتی چون رومینگ و جزیره هوشمند ایرانسل است و حاضران در این سالن با بازدید از دیوار زمان ارتباطات با سیر تحول فناوری‌های ارتباطی آشنا می‌شوند. علاوه بر این، امکان تجربه اینترنت نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت و همراه و ایستگاه WiFi، معرفی مکالمه صوتی بر بستر نسل چهار (VoLTE) و مکالمه صوتی بر بستر وای‌فای (VoWiFi) نیز در سالن اختصاصی ایرانسل در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷) در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. مشترکان ایرانسل همچنین این امکان را دارند تا در غرفه ویژه پشتیبانی مشتریان سالن اختصاصی ایرانسل، مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. همچنین، بازدیدکنندگان از نمایشگاه، امکان حضور در کارگاه‌های آموزشی با موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی ایرانسل را خواهند داشت. در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ و غرفه‌های فضای باز، خرید مودم‌ها و سیمکارت‌های ایرانسلی نیز با شرایط ویژه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان‌پذیر است. همچنین با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روش‌های پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می‌پردازد. به علاوه، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

حضور ایرانسل با آخرین خدمات و محصولات در ایران تله کام ۲۰۱۷
به گزارش کلیک ؛ به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات و خدمات خود را با شعار تجربه زندگی دیجیتال به نمایش خواهد گذاشت.
در ایران تله‌کام ۲۰۱۷، ایرانسل به‌ عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران می‌کوشد محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به معرض نمایش درآورد.
در این نمایشگاه همچنین محصولات و خدمات متنوع ایرانسل از جمله اپلکیشن تلویزیون تعاملی لنز و سایر اپلیکیشن‌های ایرانسل، حساب چندکاربره و نیز بسته‌های متنوع اینترنت همراه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل، معرفی خدماتی چون رومینگ و جزیره هوشمند ایرانسل است و حاضران در این سالن با بازدید از دیوار زمان ارتباطات با سیر تحول فناوری‌های ارتباطی آشنا می‌شوند.
علاوه بر این، امکان تجربه اینترنت نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت و همراه و ایستگاه WiFi ، معرفی مکالمه صوتی بر بستر نسل چهار ( VoLTE ) و مکالمه صوتی بر بستر وای‌فای ( VoWiFi ) نیز در سالن اختصاصی ایرانسل در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷) در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
مشترکان ایرانسل همچنین این امکان را دارند تا در غرفه ویژه پشتیبانی مشتریان سالن اختصاصی ایرانسل، مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. همچنین، بازدیدکنندگان از نمایشگاه، امکان حضور در کارگاه‌های آموزشی با موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی ایرانسل را خواهند داشت.
در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ و غرفه‌های فضای باز، خرید مودم‌ها و سیمکارت‌های ایرانسلی نیز با شرایط ویژه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان‌پذیر است.
همچنین با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روش‌های پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می‌پردازد. به علاوه، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.
ارسال نظر