بازی Far Cry: Primal دارای بخش چندنفره نخواهد بود

بسیاری از گیمرها علاقه زیادی به بخش مولتی پلیر یا همان بخش چند نفره دارند! کمپانی های سازنده بازی های ویدیویی سعی می کنند که در اکثر بازی های جدید خودشان این بخش را در بازی قرار دهند و فروش بازی خودشان را افزایش دهند. گویا کمپانی یوبی سافت در خلاف این امر حرکت می کند! بر خلاف نسخه های قبلی فرانچایز Far Cry، نسخه جدید این سری یعنی بازی Far Cry: Primal فاقد بخش چند نفره است. البته یوبی سافت دلایل خود را درباره اینکه این بازی دارای بخش مولتی پلیر نخواهد بود را اعلام کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Far Cry: Primal دارای بخش چندنفره نخواهد بود

گویا کمپانی یوبی سافت در خلاف این امر حرکت می کند! بر خلاف نسخه های قبلی فرانچایز Far Cry، نسخه جدید این سری یعنی بازی Far Cry: Primal فاقد بخش چند نفره است. البته یوبی سافت دلایل خود را درباره اینکه این بازی دارای بخش مولتی پلیر نخواهد بود را اعلام کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بنا به اطلاعات منتشر شده از طریق کامنت آقای Jason Paradise، رئیس روابط عمومی کمپانی یوبی سافت، در انجمن شبکه بزرگ استیم، سازندگان بازی قصد دارند که بر روی بخش تک نفره بازی تمرکز کنند و بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها به ارمغان بیاورند.

ایشان در کامنت خود این چنین نوشت:

برای اینکه بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها به ارمغان بیاوریم و گیم پلی بازی عصر سنگی (انسان های نخستین) را جذاب تر طراحی کنیم، نیازمندیم که یک سری تغییراتی را اصل گیم پلی بازی فار کرای پرایمال ایجاد کنیم. این تغییرات هرگز تلاش های کوچکی به شمار نخواهد رفت. ما بهترین گیم پلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

آقای Jason Paradise در ادامه صحبت های خود اعلام کرد:

ما در ابتدای ساخت این بازی یک تصمیم بسیار دشواری گرفتیم که باعث شد تمرکز اصلی خودمان را بر روی بخش تک نفره بازی قرار دهیم تا یک بخش هیجان انگیزی را تولید کنیم.

طبق خبرهای منتشر شده در گذشته، بازی فار کرای پرایمال دارای ابراز ویرایشی خواهد بود که به کمک این ابزار گیمرها قادر هستند که نقشه های شخصی خودشان را طراحی کنند. متاسفانه بخاطر نبود بخش مولتی پلیر در این بازی گویا خبرهای قبلی فقط یک شایعه بودند چرا که گیمرها در بخش مولتی پلیر می توانستند نقشه ها را شخصی سازی و نقشه های دلخواه خودشان را طراحی کنند.

بازی Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس و پلی استیشن ۴) منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی نیز در تاریخ ۱ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص نبود بخش مولتی پلیر در بازی Far Cry: Primal چیست؟ آیا شما به این بخش علاقه دارید و خواهان تجربه بازی Far Cry: Primal به صورت چند نفره هستید؟ دیدگاه ها و نظرات خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع:VG247

ارسال نظر