امکان استریم موسیقی برای اپل واچ فراهم شد

رسانه کلیک - به‌لطف آپدیت جدیدی که برای اپل واچ عرضه شده است به کاربران اجازه داده می‌شود تا با استفاده از LTE به استریم موسیقی بپردازند.

امکان استریم موسیقی برای اپل واچ فراهم شد

دارندگان اپل واچ سری ۳ از این پس می‌توانند به‌صورت مستقیم موسیقی را به دستگاهشان استریم کنند. این یکی از قابلیت‌هایی بود که وعده آن به کاربران داده شد و سرانجام به همراه یک به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار گرفت.

به همراه آپدیت جدید WatchOS 4.1 امکانی در اختیار دارندگان اپل واچ سری ۳ قرار گرفته است تا بتوانند از طریق سرویس اپل موزیک یا اپلیکیشن رایگان رادیو اقدام به استریم موسیقی کنند. البته شما نمی‌توانید از سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای یا پاندورا استفاده کنید؛ زیرا این قابلیت تنها برای سرویس‌های متعلق به اپل فعال شده است.

از طریق اپلیکیشن رادیو می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی Beats One، CBS، NPR و ESPN دسترسی داشته باشید. البته در اپلیکیشن موزیک اپل نیز ایستگاه‌های رادیویی مختلف برای استفاده وجود دارد.

قابلیت‌های جدیدی نیز به GymKit اضافه شده تا ساعت هوشمند بتواند با دستگاه‌های ورزشی ارتباط برقرار کند. از این طریق، ساعت هوشمند می‌تواند به دستگاه‌های ورزشی متصل شده و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت رکورد ورزشی کاربر را به دست آورد. مشکلات موجود در اتصال به شبکه‌های وای‌فای نیز برطرف شده است.

آپدیت جدید WatchOS 4.1

استریم فایل اصولا انرژی زیادی مصرف می‌کند. به همین دلیل اپل قابلیت جدیدی افزوده تا میزان مصرف باتری در اپل واچ مدیریت شود. شرکت اپل مدعی است که کاربران می‌توانند به مدت هفت ساعت از طریق LTE به استریم موسیقی بپردازند. میزان زمان گوش دادن به رادیو نیز می‌تواند تا پنج ساعت ادامه یابد.

ارسال نظر