راز سرویس reminder گوگل

سرویس remainder در خدمت کسانی‌ است که حافظه شان به خوبی آن ها را یاری نمی کند. به وسیله این سرویس می‌توان برای کارهای مختلف، در ساعت‌های مختلف زنگ هشدار  گذاشته شود تا مشغله های زندگی باعث نشود کارهایشان را فراموش کنند.

راز سرویس reminder گوگل

به گزارش کلیک، مشخص است که سایت گوگل فقط برای نمایش لیستی از نتایج جستجو در وب مشتاق نیست. این شرکت به طور فزاینده‌ای در تلاش است اطلاعاتی را که شما به دنبال آن هستید بدون نیاز به کلیک بر روی ادرس صفحه مورد نظر ارائه کند. یک معادله ریاضی، تبدیل واحد و یک واقعیت تاریخی مثال‌هایی از این تلاش‌ها است.

سایت گوگل سرویس reminder را به وجود آورده است که به کاربران اجازه می‌دهد کارهای خود را بر روی کامپیوتر ذخیره کنند تا در زمان از پیش تعیین شده و در حالی که در حال کار با کامپیوتر هستند و یا از تلفن همراه‌اش استفاده می‌کنند به او یادآوری کند. البته تعداد کمی از مردم از این سرویس استفاده ‌می‌کنند. به دلایل متعدد برای ثبت کارهایی که نیاز به یادآوری دارند، استفاده از گوشی تلفن همراه بسیار راحت‌تر از موس و کیبورد است.

به عنوان مثال، در جعبه جستجوی گوگل شما می توانید تایپ کنید: به من راه رفتن سگ را در ساعت ۸ شب یادآوری کن، یا در مرورگر کروم با کلیک بر روی دکمه کوچک میکروفن و ضبط متنی که می‌خواهید به شما یادآوری شود از سرویس remainder استفاده کنید.

سرویس remainder بر روی آیفون و یا نسخه آندروید تلفن همراه هم این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

منبع: yahoo

ارسال نظر