پوسترهای جدید از رویای گردشگری فضایی

خیلی از شما ممکن است این گونه تصور کنید که سازمان فضایی ناسا تنها یک سازمان بزرگ بوروکراتیک است، که با توجه به قوانین و مقررات و اصوال از پیش تعیین شده عمل می کند. اما این حرف ها درست نیست و ما می خواهیم با شما صادق باشیم.

پوسترهای جدید از رویای گردشگری فضایی

به گزارش کلیک، سازمان فضایی ناسا پر از خیال پردازان و متفکران رویاهای فضایی است، درست مانند همان کسانی که سال پیش در استودیو JPL (طراحی موتور پیشرانش جت)، پوسترهای سفرهای فضایی را طراحی کردند.

آن سری از پوسترها که در بین مردم با استقبال گسترده ای همراه شد، ناسا را بر آن داشت تا این بار مجموعه ای گسترده تر از پوسترها را با نام " رویا و تصوراتی از آینده " منتشر کند. تمامی این 14 پوستر - از جمله پوسترهای سری "سیاره" - برای دانلود علاقه مند بر روی وب سایت JPL موجود است.

کار از نزدیک مهندسان و دانشمندان آزمایشگاه JPL ناسا در امور فضایی بدان معنی است که آن ها با آخرین اکتشافات و بزرگترین اسرار منظومه شمسی آشنا می باشند و به راحتی می توانند طرح هایی را پیدا کنند که مخاطب را به خود جذب کند.

زمانی که ناسا از این استودیو خواست پوسترهای بیشتری طراحی کند، رئیس این استودیو دیوید دلگادو گفت: " ما این طرح ها را از روی تصویر خاصی تهیه نمی کنیم که بتوانیم باز هم تولید کنیم. در واقع این عکس ها زاییده ذهن خلاق و باز دانشمندان از تصوراتی می باشد که رویای رسیدن به آن را دارند."

هر پوستر جدید مخلوط کمی از واقعیت با یک برداشت خوش بینانه از آن چه ممکن است روزی در منظومه شمسی محقق شود یا مورد کاوش قرار گیرد، است. پوستر زهره نمایانگر بازدید کنندگان از " رصدخانه ابر 9 " است. پوستر اروپا (یکی از قمرهای مشتری) تبلیغ توانایی زندگی در زیر آب را می کند، اتفاقی کی رخ دادنش خیلی دور نیست.

earth

HD_40307g_39x27_screen_small.0

Kepler_16b_screen_small.0

Kepler_186f_screen_small.0

PSOJ318.5 22_screen.0

منبع: theverge

ارسال نظر