خبر مهم ناسا: کشف سه سیاره جدید قابل سکونت شبیه زمین

در  ساعات گذشته برخی از سایت ها، موضوع خبر مهم ناسا را تایید وجود موجودات فرازمینی اعلام کردند در حالی که این موضوع پیشتر به طور تلویحی اعلام شده بود و خبر اصلی کشف سیاراتی زیست پذیر با خصوصیات شبیه به زمین است.  

خبر مهم ناسا: کشف سه سیاره جدید قابل سکونت شبیه زمین

به گزارش کلیک، در طی ساعات گذشته بسیاری از سایت ها خبر بزرگ ناسا را به تایید حضور فرازمینی ها مرتبط دانستند و این در حالی است که هنوز خبری از سوی ناسا منتشر نشده است اما گمانه زنی ها حاکی از ان است که این خبر بزرگ مربوط به اعلام کشف ۷ سیاره موسوم به TRAPPIST-1 با خصوصیات بسیار شبیه به زمین است که در فاصله ۴۰ سال نوری با زمین قرار دارند. این سیاره ها به دور یک ستاره می چرخند و طبق شنیده ها سه سیاره با خصوصیات کاملا شبیه به زمین قابل سکونت هستند. این کشف بزرگ از آن جهت حائز اهمیت است که این برای اولین بار است که سیاره ای شبیه به زمین و صخره ای شناسایی شده است که احتمال جریان آب در زیر آنها بسیار بالا است.

در همین زمینه یکی از اساتید نجوم دانشگاه کلرادو امریکا طی مصاحبه ای اعلام کرد که این اولین گام موثر در جهت یافتن حیات در خارج از زمین به شمار می رود و این کشف بزرگ، احتمال وجود موجودات فرازمینی را بسیار بالا برده است.

خبر بزرگ ناسا تایید 7 سیاره قابل سکونت

ستاره ای که این هفت سیاره به دور آن می چرخند دوازده برابر کوچکتر از خورشید و تقریبا برابر با مشتری است.

اسم این سیارات نیز از (The Transiting Planets and Planetesimals Small Telescope (TRAPPIST بر گرفته شده است که نام تلسکوپی در شیلی است که برای اولین بار این سه سیاره قابل سکونت را رصد کرده است. به واسطه فاصله این سیارات با ستاره خود، دمای مناسبی برای بررسی و رصد ان وجود داشته و دانشمندان گام های اساسی مهمی در شناسایی ابهامات موجود در مورد حیات در این زمینه برداشته اند که احتمالا طی ساعات آینده به طور رسمی اعلام شوند.

قضیه تایید وجود فرازمینی ها توسط ناسا چیست؟

به تازگی اشیا پرنده ناشناس کروی شکل درخشان، که در آسمان سراسر جهان مانور می دهند. به نظر می رسد آنها همه جا حضور دارند. از آسمان ژاپن، روسیه،چین، انگلیس، آمریکا و فرانسه تا فضا . ویدئو ها و تصاویر زیادی تاکنون از آنها تهیه و منتشر شده است. اما آیا واقعا آنها فرازمینی ها هستند؟ برخی آنها را یک نیروی سری آمریکا می دانند. بله. آمریکا دارای یک پایگاه سری موسوم به ۵۱ است که گفته می شود بارها و بارها در اطراف آن اشیا کروی شکل درخشان مشاهده شده اند. اما پرسش اینجاست اگر تمام اینها متعلق به آمریکایی هاست، آنها در آسمان دشمن دیرینه خود و دیگر ابرقدرت جهان یعنی روسیه چه می کنند؟! چرا دانشمندان روسی نیز تایید کرده اند که دهه های آینده انسان با فرازمینی ها ملاقات خواهد بود.
در این میان هستند کسانی نیز که آنها را موجودات فضایی می دانند. این دسته بر این باورند که در این جهان پهناور، انسان تنها موجود هوشمند نیست و موجودات هوشمند دیگری نیز به جز انسان وجود دارند.

اما به تازگی ناسا یا آژانس فضایی آمریکا با افشای گزارشی محرمانه تلویحا وجود موجودات فضایی در سیارات دور را تایید کرده است. یکی از محققان ارشد ناسا نیز اعلام کرده که در آینده با موجودات فضایی دیدار خواهیم کرد. این در حالی است که پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال ۲۰۳۱ سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این دو لینک۱ و لینک۲ مراجعه نمایید.

ارسال نظر