عرضه ایمیل بومی رایانا

<p>سرویس نرم‌افزاری رایانا به مناسبت بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ ایمیل بومی را عرضه کرد.   به گزارش کلیک، این سرویس نرم‌افزاری که پیش از این با قابلیت‌های فراوانی همچون ایمیل، پیامک و فکس به کاربرانش خدمات ارائه داده، در راستای اهداف خود ایمیلی به زبان اقوام ایرانی را ارائه کرده است. از این پس کاربران رایانا می‌توانند با انتخاب یکی از زبانهای کردی، ترکی یا عربی، در محیطی به زبان بومی خودشان ارسال و دریافت ایمیل داشته باشند. این اقدام سرویس نرم‌افزاری رایانا همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ و در راستای ایجاد محیطی مناسب‌تر برای کاربران و بومی‌تر شدن این ایمیل ایرانی انجام شده است. علاقمندان به ایمیل بومی که تاکنون موفق به ایجاد حساب کاربری نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت رایانا در این سرویس نرم‌افزاری به‌صورت رایگان ثبت‌نام و همزمان از اپلیکیشن اندرویدی این نرم‌افزار استفاده کنند. رایانا در اقدام بعدی خود قصد دارد «ایمیل ساده» را ارائه کند که قابل استفاده برای تمام اقشار جامعه باشد و حتی اشخاصی با کمترین سواد ایمیلی نیز قادر به استفاده از آن باشند. بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ2015)، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور از 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و رایانا در سالن 35 غرفه 301 پذیرای بازدیدکنندگان است.</p>

عرضه ایمیل بومی رایانا

به گزارش کلیک، این سرویس نرم‌افزاری که پیش از این با قابلیت‌های فراوانی همچون ایمیل، پیامک و فکس به کاربرانش خدمات ارائه داده، در راستای اهداف خود ایمیلی به زبان اقوام ایرانی را ارائه کرده است.
از این پس کاربران رایانا می‌توانند با انتخاب یکی از زبانهای کردی، ترکی یا عربی، در محیطی به زبان بومی خودشان ارسال و دریافت ایمیل داشته باشند.
این اقدام سرویس نرم‌افزاری رایانا همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ و در راستای ایجاد محیطی مناسب‌تر برای کاربران و بومی‌تر شدن این ایمیل ایرانی انجام شده است.
علاقمندان به ایمیل بومی که تاکنون موفق به ایجاد حساب کاربری نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت رایانا در این سرویس نرم‌افزاری به‌صورت رایگان ثبت‌نام و همزمان از اپلیکیشن اندرویدی این نرم‌افزار استفاده کنند.
رایانا در اقدام بعدی خود قصد دارد «ایمیل ساده» را ارائه کند که قابل استفاده برای تمام اقشار جامعه باشد و حتی اشخاصی با کمترین سواد ایمیلی نیز قادر به استفاده از آن باشند.
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ2015)، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور از 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و رایانا در سالن 35 غرفه 301 پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر