از کار افتادن Natwest در انگلستان؛ بسیاری از خدمات غیرفعال شدند

بانک Natwest یکی از بانک‌های معتبر آنلاین جهان و کشور انگلستان است که اخیرا با یک مشکل فنی مواجه شده و به همین علت بسیاری از خدمات و سرویس‌های آن غیر‌فعال شده‌اند.

از کار افتادن Natwest در انگلستان؛ بسیاری از خدمات غیرفعال شدند

به گزارش کلیک، در یکی از شعب بانک Natwest در انگلستان، تابلویی با مضمون عذرخواهی از مشتریان بانک به دلیل وجود مسائل فنی نصب شده است. اخیرا برخی از سرویس‌ها و خدمات این بانک معتبر غیر قابل دسترس مشتریان بوده است. سرویس مربوط به اینترنت بانک Natwest ظاهرا به طور کامل مختل شده و کاربران بانک نمی‌توانند حساب خود را از طریق اینترنت بانک چک و بررسی کنند.

مشتریان همچنین مشکلاتی را در زمینه‌ی عملیات پرداخت و انتقال وجه دیدند و گزارشاتی از سوی کاربران بدست آمده که هنگام انتقال وجه از یکی از حساب‌های بانک Natwest به حساب دیگر از سایر بانک‌ها، پول از حساب مبدا (حساب بانک Natwest) کسر شده اما به حساب بانک مقصد انتقال پیدا نکرده است.

این مشکل دقیقا در صبح روز کاری برای بسیاری از مردم اتفاق افتاده است و بسیاری از مردم انگلستان از این وضع نگران هستند. مشتریان بانک گزارش داده‌اند که از صبح روز کاری نمی‌توانند به صورت آنلاین حساب بانکی خود را از طریق وبسایت Natwest و یا برنامه‌ی موبایل این بانک بررسی کنند. همچنین مشتریان از زمان مواجه با این مشکل مکررا با تلفن‌های شعب بانک Natwest تماس حاصل کردند اما در صف‌های طولانی انتظار به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت قرار گفتند تا با یکی از اپراتور‌های بانک صحبت کنند.

یکی از مشتریان بانک در اکانت توییتر خود نوشت:

مرکز ارتباط تلفنی با مشتریان بانک نیز از کار افتاده است. نزدیک به ۳۰ دقیقه است که در پشت تلفن منتظر مانده‌ام تا با یکی از اپراتور‌های این بانک در مورد مشکل بوجود آمده صحبت کنم اما متاسفانه هیچ‌کس پاسخگو نیست! پول من از بین رفته است.

حساب رسمی توییتر بانک Natwest طی ارسال توییتی اعلام کرد که ما از مشکلات مربوط به پرداخت و انتقال وجه بین بانکی آگاه هستیم و گزارشاتی را دریافت کرده‌ایم که خدمات مربوط به موبایل بانک Natwest برای بسیاری از کاربران با کندی در حال اجرا است و در بعضی گزارشات مختل بودن کامل این سرویس را اعلام کرده‌اند. در حال حاضر سخت بر روی حل این مشکل کار می‌کنیم و به زودی اخبار جدیدتری درباره‌ی نتیجه‌ی کار منتشر خواهیم کرد.

با این حال کاربران Natwest از مختل شدن سرویس‌ها و خدمات مربوط به برنامه‌ی موبایل بانک Natwest بسیار شاکی هستند.

ابراهیم صالحه یکی از همکاران Independent و مشتری بانک Natwest می گوید:

من دو تا از برنامه‌های بانک را استفاده کردم؛ یکی Natwest در UK و Capital One در US. به نظر می‌رسد هر دو هنگام اجرا با مشکل مواجه هستند و برنامه به صورت کامل نمی‌تواند اجرا شود. من ترجیح می‌دهم که از برنامه‌ی موبایل بانک دیجیتالی Monzo استفاده کنم این برنامه خیلی سریعتر از برنامه‌‌های خود بانک Natwest است و رابط کاربری خوبی دارد و در حالت امن و کاملا Safe عملیات مربوط به پرداخت و انتقال را انجام می‌دهد. بهتر است تا زمانی که این مشکل برطرف نشده از برنامه‌ی بانک دیجیتالی Monzo استفاده شود.

ارسال نظر