Need for Speed: Most Wanted رایگان شد!

همانند شبکه های بزرگ پلی استیشن پلاس، ایکس باکس لایو گلد و عناوین رایگان استیم، کمپانی الکترونیک آرتز نیز در شبکه بزرگ اوریجین عناوینی را به صورت رایگان و محدود در اختیار گیمرها و کاربران خود قرار می دهد، تا گیمرها به صورت رایگان به این عناوین دسترسی داشته باشند. به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز عنوان محبوب و بی نظیر Need for Speed: Most Wanted 2012 را به صورت رایگان در شبکه اوریجین قرار داد و شما هم اکنون با مراجعه به شبکه اوریجین می توانید این بازی دانلود و سپس تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Need for Speed: Most Wanted رایگان شد!

تا گیمرها به صورت رایگان به این عناوین دسترسی داشته باشند. به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز عنوان محبوب و بی نظیر Need for Speed: Most Wanted 2012 را به صورت رایگان در شبکه اوریجین قرار داد و شما هم اکنون با مراجعه به شبکه اوریجین می توانید این بازی دانلود و سپس تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی الکترونیک آرتز ساعاتی پیش بازی Need for Speed: Most Wanted را در لیست On the House شبکه اوریجین قرار داد. برای دریافت بازی Need for Speed: Most Wanted 2012 به صورت رایگان، کافیست وارد حساب کاربری خود در شبکه اوریجین شوید و به قسمت On the House مراجعه کنید. در این صفحه نام بازی Need for Speed: Most Wanted 2012 را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی Add To Download، این بازی به لیست بازی های شما اضافه خواهد شد. اگر حساب کاربری اوریجین ندارید، می توانید به صورت رایگان یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و این بازی را به لیست عناوین خود اضافه کنید. همان طور که اشاره کردیم، این بازی به صورت محدود و رایگان قابل دسترس می باشد، پس فرصت را از دست ندهید و این بازی را هم اکنون به صورت رایگان دریافت کنید. محدود بودن این بازی به این معنی است که پس از گذشت چند روز، کمپانی الکترونیک آرتز بازی Need for Speed: Most Wanted 2012 را از لیست عناوین On the House حذف خواهد کرد و پس از آن، شما برای خرید بازی نید فور اسپید باید 19.99 دلار پرداخت کنید.

فرانچایز Need For Speed یکی از قدیمی ترین بازی های تاریخ ویدیویی محسوب می شود! نسخه اول این فرانچایز در 31 آگوست سال 1994 توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شد و هر ساله شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز بودیم! در 11 نوامبر سال 2005، کمپانی الکترونیک آرتز سبک بازی های نید فور اسپید را کمی تغییر داد و این سری با تغییرات گسترده ای رو به رو شد. سرانجام در تاریخ ذکر شده، این شرکت عنوانی را با نام Need for Speed: Most Wanted (سازنده استودیوی:EA Black Box) منتشر کرد که این عنوان در میان گیمرها بسیار محبوب شد. جذاب بودن گیم پلی بازی در کنار داستانی بودن آن، باعث شد که این عنوان فروش بسیار بالایی را تجربه کند به طوری که کمپانی الکترونیک آرتز نیز هرگز فکرش را نمی کرد. پس از موفقیت این بازی، کمپانی الکترونیک آرتز سعی کرد که سبک این بازی را حفظ کند تا در سال های آینده نیز با چنین فروش رو به رو شود. متاسفانه همه اتفاقات طبق پیش بینی ها و امیدواری های EA پیش نرفت به طوری که هر سال از محبوبیت فرانچایز Need For Speed کاسته می شد.

کمپانی الکترونیک آرتز به خاطر افت فروش و محبوبیت این سری، تصمیم گرفت که ساخت بازی را به کمپانی Criterion Games و دایس بسپارد. این اقدام به نفع EA به اتمام رسید و اولین بازی استودیوی Criterion Games در تاریخ 16 نوامبر سال 2010 برای پلتفرم های مختلف منتشر گردید. همکاری الکترونیک آرتز و Criterion Games ادامه پیدا کرد و در سال 2012 شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی Need for Speed: Most Wanted بودیم. متاسفانه این عنوان هرگز نتوانست محبوبیت نسخه قدیمی خود (2005) را کسب کند و همچنان گیمرها با حسرت به نسخه سال 2005 بازی Need for Speed: Most Wanted نگاه می کردند. شرکت EA هر ساله تلاش می کند تا برای بار دیگر موفقیت بازی های قدیمی این فرانچایز را کسب کند اما همیشه با شکست رو به رو می شود.

شایان به ذکر است که بازی Need for Speed: Most Wanted در تاریخ 30 اکتبر سال 2012 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن ویتا، اندروید، ای او اس، Wii U و کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با رایگان شدن بازی Need for Speed: Most Wanted در شبکه بزرگ اوریجین چیست؟ شما در گذشته این بازی را خریداری کرده بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر