تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

رسانه کلیک - اخیرا تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback توسط استودیوی گوست گیمز منتشر شد که شاهد صحنه های اکشن و مسابقات نفس‌گیر هستیم!

تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

کم کم به انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری یعنی Need for Speed Payback نزدیک می شویم و بدین خاطر سازندگان اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی را با طرفداران این مجموعه به اشتراک می گذارند.

حال به تازگی تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback بازیکنان را با سه شخصیت قابل بازی به نام های Tyler 'Ty' Morgan، Jessica 'Jess' Miller و Sean 'Mac' McAlister آشنا می کند و در کنار آن، صحنه های اکشن و تعقیب و گریزهای هیجان انگیز را نیز به نمایش می گذارد.

همان طور که اطلاع دارید، بازیکنان در نسخه جدید سری نید فور اسپید همانند بازی مشهور جی تی ای وی می توانند کنترل سه شخصیت مختلف را در زمان های گوناگون به دست بگیرند و با گروه The House مقابله کنند.

هر کدام از شخصیت های مذکور قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند اما هرگز به تیم خود خیانت نمی کنند و با همکاری یکدیگر به دنبال انتقام از گروه The House هستند.

Tyler 'Ty' Ramirez ذاتا راننده حرفه ای بوده که خدای مسابقات خیابانی است و به همین دلیل، وی به عنوان یکی از رقیبان سرسخت در مسابقات خیابانی به شمار می رود. Jessica 'Jess' Miller همیشه در حال فرار است و همواره بدون هیچ ترسی به هم تیمی های خود کمک می کند. او در هر شرایطی که باشید، شما را از چنگ دشمنان و پلیس ها نجات می دهد.

شخصیت سوم بازی که Sean 'Mac' McAlister نام دارد، اصلا قابل پیش بینی نیست! او یکی از متخصصین رانندگی آف رود (Off-Road) است که همواره با ظاهری شاد و سرحال ظاهر می شود. وی با رانندگی دیوانه کننده خود، مسیرهای شهر را به آشوب می کشد و سپس به طور استادانه هیچ رد پایی از خود به جا نمی گذارد.

در ادامه، رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback دعوت می کند.

جهت دانلود و دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

چنانچه به دنبال تجربه نسخه رایانه شخصی این عنوان ویدیویی محبوب هستید، بهتر است هم اکنون با مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی آن آشنا شوید! البته خبر خوش برای پی سی بازها این است که عنوان نید فور اسپید پی بک برای سیستم های مختلف بهینه شده و اغلب گیمرها و علاقه مندان به راحتی می توانند این بازی مسابقه ای را تجربه کرده و در منطقه خیالی Fortune Valley با سایر رانندگان مبتدی و حرفه ای مسابقه دهند. جهت مشاهده مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی، اینجـــــــــا کلیک کنید.

بازی مورد انتظار Need for Speed Payback در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با جمعه ۱۹ آبان ماه) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود. به علاوه، افرادی که عضو یکی از سرویس های «اوریجین اکسس» و «الکترونیک آرتز اکسس» باشند، در روز نوامبر امسال (۱۱ آبان ۹۶) به مدت ۱۰ ساعت به نسخه آزمایشی بازی دسترسی دارند و در صورت تمایل، با پرداخت ۵۳٫۹۹ دلار، می توانند نسخه نهایی و استاندارد بازی را خریداری کنند.

فراموش نشود استودیوی گوست گیمز تمرکز ویژه ای بر روی ساخت نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو بازی نید فور اسپید پی بک کرده تا این عنوان در رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و بهترین تجربه از لحاظ گرافیکی را برای دارندگان دو کنسول مذکور به ارمغان آورد.

ارسال نظر